Livet er lett på landet! To barnebarn er med siden foreldrene er i bryllup i storbyen, da våknes det tidlig og TVen settes på noe rare greier … ja ja, vi hadde ikke TV i den alderen. Vi hadde hørt at det fantes i USA.
Endelig ut på flytur! Gullstua kunne by på bacon, som nesten er til å få tårer av det blir fint med en tur til EU igjen, stund siden sist nå. God søndag
God morgen fra dalføret og Sølvbyen. Fjordutsikt er fint. Vi får vår i morgenen, til og med den bredeste i Norge. På veien dit spanderer SAS hele 11 rader Plus, så for en gangs skyld kan vi nyte god benplass og en lett frokost uten syltetøy. Det skal bli bra! Ha en fin søndag!
God morgen! Fjordutsikt her også, men jeg orker ikke snu meg for å ta bilde. Late dager, avløst av et par timer med hagearbeid. Finfin helg! Men jeg har glemt å spise is... Solen skinner, og neste kaffekopp tas nok ute. Ha en fin en!
God føremiddag frå Sunnfjord. Madammen har tatt med ungane på vitjing til ei vennine. Jammen er det godt med litt stillheit av og til. Då spørst det om eg ikkje bør prøve å vere litt produktiv. Eg har litt jobb som må gjerast til i morgon. Og ikkje minst bør eg finne meg nokon artige flybillettar!
Morn fra vest! Litt trang i hjelmen etter en bedre biffmiddag med mye god drikke til. Litt nugatti og sjokolademelk kurerer slikt. Dagen bringer middag hos opphavet og nattevakt senere. Må også forsøke å overtale en kompis til en biztur til Seattle. Blir en bra dag!
God dag fra Vakersholmen. Det slikkes fortsatt sol og kroppen kjøles ned med kald veske, type øl. Har så smått begynt å planlegge nedpakking for sesongen. Litt vemodig, men vi har vært griseheldig med årets sesong og kunne nesten ikke truffet bedre på ferien. Mulig det må bades idag også. Prøver også å finne en reise til varmere strøk i november/desember. Foreløpig ser det ut som om Barbados er en mulig kandidat med klm t/r. Ha en fin dag alle mann
God søndag! Stod opp grytidlig for å bake loff, lage iskrem og tilbehør til krabbelag for arvingen som fyller 30 i dag. Føler meg plutselig urgammel Ha en solfylt søndag videre!
God kveld/natt fra Røisheim. Anbefales virkelig. Vi gikk for 4 retters «inkludert» Salta kveite; Sylta rødbeter med palmakål; Valnøttpanert lam; Sitronterte; Vi tok vinmeny til, satt helt perfekt bortsett fra til lammet hvor jeg la på ett annet og mer modent glass rødt Ett besøk anbefales virkelig, spesielt på turen fra østlandet over til regnsiden av landet