Søndag på landet

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Eddie47, 19. okt 2025.

1. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,770
    Bonuspoeng:
    293
    Livet er lett på strilelandet.
    God morgen fra solkysten
    Siden jeg er alene alene på hytten var planen en rolig kveld med badstue og fotball og rakfisk ..

Men nei, yngstedatteren ringte: Pappa, jeg har besøk av en kollega fra Singapore, kan du lage fiskesuppe til oss??
    To småjenter på 40 år kom og tok hver sin fiskestang mens jeg laget suppen.
    Sånn ble det, artig med nye perspektiver på verden fra Asia. God suppe og fotballkamp i bakgrunnen. IMG_0744.jpeg

Last edited: 19. okt 2025
    Earl, EndreD, Kristian and 15 others like this.
  2. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    10,475
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Stavanger.
    Her er frokost på Scandic city akkurat inntatt og vi er klar for dagens videre program. Hjemreise blir etter lunsj.
    Ha en flott søndag :)

3. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    17,203
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra jobb- formiddagsskift 07-19.

Kontrollromsvakt, men revisjonsstans gjør at alt står, så her er det rolig.

Blir fotball kl 17.30 i dag på mobilen

Scum skal bankes:p

YNWA

EndreD, Kristian, Berlioz and 10 others like this.
  4. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,599
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Tirana. Austrian kom seg ned på andre forsøk etter en liten svippom over Adriaterhavet til Brindisi for å fylle litt mer drivstoff. Det virker som at de holder på å forlenge rullebanen og derfor har demontert ILS’en fra den ene retningen. Når vinden snudde gikk det fint å komme ned. Raden bak meg kommenterte at det er et ordtak at hvis du ikke liker været i Tirana vent to timer. Det stemte ganske godt. Uten at det nok er funnet opp av folk som vil lande. Albania var ekstremt lukket. På begynnelsen av femtitallet gikk det fly til utlandet to ganger i måneden. På slutten av åtti-tallet var det 9 ukentlige avganger til utlandet. Så har det eksplodert de siste par årene med stor Wizz base og Ryanair som åpner base til påske neste år utgjør over 3/4. Halvparten av passasjerene i fjor kom fra Italia og det merker man på gaten i Tirana.
    IMG_6073.jpeg

EndreD, DJasko, Kristian and 14 others like this.
  5. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag fra Oslo lufthavn hvor rødnesene allerede er 30 min forsinket. Startet for øvrig dagen litt overraskende med en kjapp prat med Sylvi Listhaug over frokostbuffeeten. på Quality Gardermoen, mens vi ventet på påfyll av brødvarer. Hele toppledelsen var samlet der..

6. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    35,480
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo!

Her ble bikkja syk i natt med tilhørende vaskesjau. På morgenen fant vi ut en mulig årsak, skål med potergulldip, rikelig smaksatt med Carolina Reaper pepper var gjenglemt på stuebordet og raidet av vår ikke så smarte firbente venn :confused:

Så da har en lært en liten lekse denne helgen også…

Earl, EndreD, Kristian and 13 others like this.
  7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Oslo Plaza.
    Frokost er inntatt, fikk meg en omelett og rikelig med perfekt stekt bacon. Ikke verst.

Alt går litt sakte i dag, etter en heidundrende bryllupsfest i går. Litt usikker på når jeg var "hjemme", men det var ikke et øyeblikk for tidlig..

Solen skinner! Ha en fin en!

Earl, EndreD, Kristian and 10 others like this.
  8. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    11,317
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra vest! Her kan poden melde om at gårsdagens iphonereperasjon ikke var helt vellykket, og touch ikke virket. Så da må hodelykt, lesebriller og miniverktøy frem igjen. Og kanskje lommeboka til slutt…:mad:

9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Kan skaffe en 15 Pro til en relativt billig penger hvis det er interessant.

10. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God tidlig ettermiddag fra MBT, slapper av i solveggen etter grei tur i skogen og raking av løv i hagen. Siste dag med kontraster før det blir utreise til LJU via FRA i morgen.
    IMG_6514.jpeg

Stampbad i nordlys i går kveld var magiskt;
    IMG_6512.jpeg

Earl, EndreD, TravelManBiz and 8 others like this.
  11. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,415
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det var deilig:D

Det ble en virkelig fin dag! Håper alle fortsatt nyter sin.

Siden vi dobler god-dagtråden med trading, spør jeg om noen har mulighet til å avhende skyteam elite+ (spiller forsåvidt ingen rolle fra hvilket selskap).

EC7, Mysterio and Sunnfjordingen like this.
  12. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Søndags-loungen er slik den pleier, hos Cathay pacific.

Fresh asiatisk mat made to order, champagne servert bare ved å nikke og hilse på bartenderen (fordi jeg er her for ofte), og den beste servicen generelt.

Skal bare til Oslo selv, men liker holdningen deres når de nettopp sa over PA:
    "You may have noticed our Hong Kong departure is now showing as boarding on the screens. For our premium passengers, we do however recommend you still enjoy the lounge for your convenience and comfort. We will be calling when it is time to board" :)

20251019_183715.jpg

Bolle, Earl, EndreD and 8 others like this.
  13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Litt Cheddar, Red Leicester og en engelsk bit med julekake for å runde alt av.

Kommer ikke til å være veldig sulten på kveldsmat i første rad biz tilbake, nei :p

20251019_190224.jpg

Earl, Spielhaug, TravelManBiz and 5 others like this.

Del denne siden