OL på tv’en før en skal på jobb. Stygt fall for Vonn, håper det ikke er altfor alvorlig. Ellers lite planer. Ha en olympisk dag!
Morn fra landet. Helgen har hittil gitt oss både hotellovernatting (ufrivillig) og båttur. Det snør, og det er kaldt. Så vi bruker tiden inne, rydder og ordner litt. Det blir nok tid til en tur på tredemøllen også. Kanskje. Ha en fin en!
God morgon frå hjartet av Østmarka! Her er det tid for Solo, vaffelkake og slektstreff på Vangen skistue. Ein fin sundagstur! Eg griser fælt når eg et... Ha ein knallfin dag, gode medforumistar!
God formiddag fra SK4111 BOO-OSL. Har de sluttet med "sandwichen" i Premium? For øvrig nydelig flyvær, burde kanskje gått på ski i dag men prioriterte å ha tid til å treffe en venn og teste en ny restaurant før noen dager med nettverking og møter. Du må velge mindre størrelse på bilde for å få lastet opp som normalt til forumet.
Godkveld frå Japan, fekk med meg gull og bronse no får ein ta kvelden her borte T-18 til fri T-21 Tokyo Marathon og T-24 til heimreise.
Og? Kameraet på iphone 17 tar bilder med flere megapiksler og lager større filer, over grensen for bildeopplasting på forumet. Du må enten velge at kameraet lagrer mindre filer, eller se etter valg for mindre bilder når du velger bildene du vil laste opp.
Siste dag på turen benyttes til heldagstur til Soana Island, Dominikanske Republikk. Hjemreisen starter tidlig i morgen. Har 7t. mellomlanding på JFK, er det noen vits å forsøke å ta en tur til sentrum/Manhattan, eller tar sikkerhetskontroller osv såpass med tid at man heller bør ta tiden i loungen?
God ettermiddag fra Diani beach i Kenya. Blåturen med gutta fortsetter og vi har endelig en rolig feriedag så vi endte opp på beach club 41. Snart er det middag i villaen hvor kokken skal lage ribs til oss før vi skal tilbake til beach cluben for noe premier league og super bowl senere i natt. Sola tar godt her ved ekvator. Trynet mitt har nesten samme farge som det øverste trafikklyset. God søndag alle