God morgen fra sengen. Glad jeg ikke er i nærheten av noe som ligner på et buekorps. Fikk ryddet diverse ute i går (og kona kjørte en tur på dynga). Vi fikk oss også en finfin tur i skogen med hunden. I dag skal det regne (kanskje), så da blir det innedag. Det passer fint, for jeg har snekret sammen en bonusreise i pinsehelgen, og trenger hoteller og leiebil. Ha en fin en!
Se det, ble slått på starstreken med dagstrådeb, noen får slå mitt bidrag inn her. For å trøste meg selv og sørge for væskebalansen fant jeg frem til det som virker å være Helsinkis tidligst åpnende Rock bar, Boothill, her er det fint! Spoonman av Soundgarden på anlegget og godt i glasset!
God formiddag fra Øvre. 500 moh og det er fint med snø og solid is enda; I morgen blir det utreise igjen, Dublin direkte. Greit å bruke april som siste mnd med dobbelt opp for å sikre diamanten ett år til.
Søndagshilser fra sofakroken. En lang og god frokost er avsluttet, så nå blir det på med spaserskoene, for en liten tur i skogkanten. Ser at Lufthansen fortsetter å plage kundene sine, med ny streik i morgen, etter hele 2 dager siden forrige streik. Det er ikke veldig fristende å booke med dette selskapet, gitt... https://loyaltylobby.com/2026/04/11...pril-13-14-2026-most-flights-to-be-cancelled/ Ha en fin søndag!