Og her sitter han som trodde at radarproblemene ikke fikk konsekvenser!
SaS-maskinen før min var blitt kansellert, så dermed ble CR-900 maskinen stappfull. Softblock kunne jeg bare glemme.
Så måtte vi vente på mannskapet som egentlig skulle ha fløyet vår maskin...... Gode 45 min forsinket.
Ingen opplysninger om "connecting flights" før landing.
Dessuten : bussgate, med 1. Stopp: ankomst innenlands, 2. Stopp: transfer.
SK 221 til KRS var (selvfølgelig) plassert på B6, noe som betød
en ettertrykkelig langspurt.....
Som endte med et lite foredrag i gaten om det ugjenkallelige når gaten er stengt (for 2 min siden) ....for yours truly og en 5-6 stykker Vi kunne nyte forelesningen mens vi forsøkte å svelge lungene tilbake på plass.
Da sitter man og trøstespiser saltstenger i loungen, og jobber med planene om en generell 250 Eur kompensasjon.
Jeg er vanligvis ikke rask på avtrekkeren der (det er noe med å sage over SAS-greina en sitter på) , men akkurat i dag synes jeg det ble såpass irriterende at jeg skal forsøke.
Det er særlig 3 saker jeg mener de skulle gjort bedre :
1) klar melding om hvilke CF vi kunne nå, og gate for disse
2) beskjed til de aktuelle gatene om litt lenger åpen gate for folk som tross alt kunne nådd frem med løpe-gåing.
3)Raskere melding om ombooking (min kom etter 30 min).
Hadde opprinnelig ankomst KRS 17:55 får nå ankomst 21:05 i beste fall.
Dette er vel > 3 timer, og bør kvalifisere?
Last edited: 30. jan 2022