Søndagsro

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flymunda, 02. nov 2025.

1. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    10,596
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hotel Kamp hvor noen av de siste jordbærpoengene anvendes. Rundet regionene i fastlands-Finland i går. Lå på E18 en stund hvor skiltene var til St Petersburg og ikke til Kristiansand. Kanskje ikke så mange som kjører dit akkurat for tiden. Da er det noen rolige timer i Helsinki før fly hjemover etter hvert. Beklager litt mølspist frokostbilde.
    IMG_6159.jpeg

Spielhaug, Earl, Wiolenze and 9 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    God søndag!
    To nye muselik båret ut i dag (3 i går), er det museår i år?
    Det har i dag dukket opp SAS bonusseter CPH-YYZ … planen er å kjøre rundt Ontariosjøen og se Niagarafallene fra Canada siden.
    Men slik endte det når jeg skulle betale!
    Da de innførte data på arbeidsplassen rundt 1990 sa de at alt skulle bli så mye enklere .. ja ja
    Sånn har det stått i 20 min
    image.jpg
    …. men reisen ligger i Appen IMG_0840.jpeg

Last edited: 02. nov 2025
    Spielhaug, Earl, Ruby and 9 others like this.
  3. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen. Sky-søk på SAS gir bare "en feil har oppstått". Tenker at det oppsummerer en del rundt bonusreiser siden september 24.

Thomas123, Earl, Flymunda and 6 others like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra OSL.
    Ankom nærmere midnatt, og hadde booket meg inn på BLU for å slippe kjøreturen hjem. (Og for å kunne drikke minst 5 glass med champagne på veien..)

Dagen bringer litt jobbing, og middag hos opphavet.

Ha en fin en!

Earl, Flymunda, Wiolenze and 6 others like this.
  5. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,293
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har kjørt hele E18, bortsett fra den delen som er i Skottland og England. Så det må nok gjøres noe med. :rolleyes:

Earl, Wiolenze, Flymunda and 2 others like this.
  6. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    293
    Alt ved det vanlige på OSL. Mye folk på farten, men rimelig effektivt på en søndag formiddag. Fast track <5m.

OSLounge Premium byr på stort sett kjent meny, men en chilli con carne som varmrett ved siden av i dag. Varmrettene roterer. Resten er mye likt over tid.

Inngangen til loungen var litt komisk, med en ny ansatt som satt ved siden av en som har vært der lenge. På hver sin skjerm.

Hun nye var ledig, men ikke hun andre. Så jeg sjekket inn hos ny ansatt. Hun scannet BP i Thai bizz (= Premium lounge), og spurte så hun andre, som kjente meg igjen, mens hun nye forsøkte å vri dataskjerm som ikke lot seg vri på. Hun andre bare så på meg, ikke skjermen, og sa "alt ok, send han til P" :p

Det hører med til historien at det sjelden går mer enn 1 uke mellom hvert besøk her, og jeg går oftest inn med Amex plat - som også "gir P access" :D

GLADNYHET: det salte, gode, økologiske Røros-smøret er tilbake!

20251102_110648.jpg

Spielhaug, Earl, Flymunda and 5 others like this.
  7. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    28,815
    Bonuspoeng:
    293
    God føremiddag frå heimekontoret. Maddamen er i by'n, og eg må jobbe litt. Då får ungane sjå video og lære om deicing av fly. Det er på tide å lære litt slikt no.

Kvar i alle dagar kan ein stakkar reise på egotripp i slutten av månaden? Billettørke!

Spielhaug, Earl, Flymunda and 6 others like this.
  8. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    God grytidlig morgen fra Miami beach. Har blitt groggy i halsen og vi har vært litt uheldig med valg av hotell. CASA SOBE, det ligger litt for tett på Collins ave, og er litt for populært blandt festglade folk. En gjevn strøm med høylytte folk gjennom natta som skal legge seg.

Jaja, jeg har fått tid til å gruble og lurer på følgende: Flyet hjem ser fult ut og hvis gate personell leter etter frivelige for å bli med neste fly har jeg tenkt til å melde meg. Blir jeg da booket om i en poenggivende klasse (mangler en liten slant til diamant)? Jeg reiser opprinnelig på en ren SAS biz bonus billett.
    Kan de splitte meg og samboer, hun må nemlig hjem med dagens fly og kan ikke stå over.

Planen for dagen blir å finne seg noe frokost og komme seg til lille havanna og muligens wynwood for litt gatekunst før SK frakter en eller begge til CPH i kveld.

Spielhaug, NoLimit, haifinn and 6 others like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,768
    Bonuspoeng:
    293
    Ledige business seter til YYZ, NBO fra BGO 28.11 og retur fra YYZ til BGO 02.12
    Retur fra NBO til CPH 01.12 og til CDG 02.12

10. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra The Big Mango.
    Her har vi hatt flaksen på vår side mtp nedbør, med minimalt med regn i en drøy uke, selv om regntiden ikke er helt over. Flaksen tok brått slutt i går kveld, gitt... Wet and wild...
    I dag har det blitt spasert mellom regnskurene, så dosen med sightseeing har blitt fylt. Holdt meg på østsiden av elven, men Wat Arun er fin sett derfra også.
    Nå skal det øles og etes litt, sånn på tampen av Sydenferien.

Ha en fin søndag!
    20251030_121036.jpg

Spielhaug, Earl, Flymunda and 5 others like this.
  11. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Scandic Nidelven. Vi har hatt en fin tur med familiebursdag med mat på To rom og kjøkken (veldig bra) og drinker på Britannia etterpå.

Hotellet er jeg ikke like fornøyd med. Det er frokosten og beliggenheten som er bra med dette hotellet. Resten, not so much. På Strawberry ble jeg som platinum oppgradert 80-90% av tilfellene. Ikke snakk om det her, så vi fikk et trangt rom med utsikt til balgården. Til nød fikk vi innsjekk en time tidligere, altså kl 15 mot vanlig innsjekk kl 16. Dvs innsjekk var til den tiden som andre hoteller har som standard. Utsjekk fikk vi også max en time senere.

Skal nok prøve noen ganger til, men det er nesten så jeg vurderer comeback til strawberry igjen.

IMG_8013.jpeg

Spielhaug, Earl, Ololsen and 6 others like this.
  12. Calling

Calling Senior Medlem

Likes mottatt:
    13,635
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra senatorlounge ved A50 på FRA. Må straks gå 10 min til min gate :rolleyes:
    20251102_123702.jpg

EndreD, Spielhaug, Eddie47 and 4 others like this.
  13. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra OSL, straks boarding mot WAW. Via ZRH, med LX som er operert av Air Baltic.

Kunne tatt LOT direkte med rekker ett kjapt møte med sjefen i ZRH så da er det verdt omveien.

«Kjedelig» med flyplasshotell i WAW men rekker forhåpentligvis hjem i morgen da.

Last edited: 02. nov 2025
    EndreD, Spielhaug, Eddie47 and 7 others like this.
  14. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    9,519
    Bonuspoeng:
    183
    Har skjønt at når man i Bangkoks natteliv får uventet tilbud om "warm nuts", kan det være behov for en risikovurdering. Endte opp godt innenfor komfortsonen, denne gangen.
    20251102_175848.jpg

EndreD, holmen, Spielhaug and 9 others like this.
  15. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    43,767
    Bonuspoeng:
    293
    Litt lunsj hos LX;

IMG_6687.jpeg

Det har vært menybytte for første gang på lenge, thairekene er borte. Erstattet med hummerhale på pasta, mer enn godkjent siden jeg ikke rakk bilde før den var oppspist

EndreD, holmen, Spielhaug and 8 others like this.
  16. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,692
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    En rolig søndag som har vært brukt på trening, gåtur og husarbeid. Nå skal baggen pakkes, i morgen går turen nordover med SK til Evenes og flybussen videre til Narvik.

Nyt kvelden folkens :)

EndreD, holmen, Spielhaug and 5 others like this.
  17. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra delta skyclub MIA, SAS har tydeligvis skiftet terminal/pier og der er det ingen lounge.
    Vi bommet dermed kraftig og gikk rett til F hvor SAS har avgang og måtte derfor ut igjen og inn på H pier for å komme til delta skyclub.

Nå må vi altså ut og igjennom security enda engang på F pir, unødvendig av SAS.

Earl, EndreD, holmen and 2 others like this.

Del denne siden