Jeg tror det er nå krøll med utsending av nyhetsbrev ! Jeg får heller ikke.... Var det noen begrensning i antall turer med 7K ekstra poeng ?
Er selv EBS og fikk mail ca. 19:20. Blir spennende å se hvilke tilbud de disker opp med... @peterfox Står "...Kan bare benyttes én gang...." under punktet med 7000 poeng i mailen.
* Gjelder tur/retur-reise med SAS 1.-31. oktober 2016. Du tjener 7000 Ekstrapoeng utover de poengene du tjener på en betalt reise. Kan bare benyttes én gang. Ekstrapoengene dine vil være på din EuroBonus-konto senest 30. november. Ingen sign-up er nødvendig for denne kampanjen. Merk at det står ei stjerne framfor betingelsen, men det er inga anna stjerne i nyheitsbrevet, so tilbudet er vel noko uklart.
Etter et kjapt søk fant jeg nå billetter fra Oslo til Tokyo t/r til 3490,- i november i SAS Go. Er vel laveste pris på denne ruten jeg har sett på denne siden av sommeren, så det kan tyde på at i hvert fall noen priser er oppdatert.
Tilbudene kommer vel ikke før kl 09.00 .. Mitt store problem er hvordan kan jeg få skviset inn en reise i oktober? Klart jeg kunne fått til en flytur denne helgen hvis jeg hadde planlagt det ... landet i går kveld og reiser igjen mandag morgen med SK236 ... Vet at 70 timer tilbudet ikke gjelder denne helgen, men en rask titt i kalenderen sier meg at oktober blir like ille .. Feberen river i kroppen, men fornuften tar iblant overhånd til glede for fruen ...
Jeg fikk mail kl. 15.16 i går, som en ubrukelig EBB, og jeg har cirka 0 flights kreditert til EB-kontoen min de siste årene. Nylig bestilt en bonusbillett og en ungdomsbillett, begge innlogget, så kanskje de tror jeg er på vei til å bli en god kunde?
Ser ut som salget allerede er i gang. https://www.sas.no/lavpriskalender/?cat=25 UPDATE: Nevermind, de har bare gjort det klart. Men priser ser ikke ut til å være tilbudspriser.
Og forresten så var overskriften på mailen som kom til meg 16:04 i går: Festliga priser hela helgen Mens resten var på norsk. Erre mulig...