Noen som har fått mer klarhet i hva de 7000 ekstrapoengene betyr? Teller de med på veien til gullkort?
Det er ekstrapoeng, dei tell ikkje mot status, men du kan nytte dei til å kjøpe bonusbillettar og til oppgraderingar etc. Statuspoeng og ekstrapoeng er to forskjellege ting. I kampanjar er det (nesten) alltid snakk om ekstrapoeng.
Siden til SAS krongler litt og viser at 2x 1049,- blir 2248,- ved bestilling, men når betalingen går gjennom ender jeg opp med å betale 1797,- totalt ALF-TRD t/r i pluss, så det er jo flott
Vedr de 7000 ekstra poengene. Jeg spurte på chatten nå og fikk til svar: "Tilbudet gælder kun for medlemmer der fylder 70 år sammen med SAS og altså er født i 1946"
Jeg plukket opp to fine helgeturer her i februar og mars. Paris med utreise fredag 16.30, hjem søndag i 20-tiden til under 700 kr i Go. Samme med Amsterdam, utreise etter arbeidstid en fredag og hjem utpå kveldingen søndag til under 650 kr. Ikke spektakulært bra priser, men veldig kurant med de avgangstidene - så for en gangs skyld forplikter jeg meg til noe flere måneder i forveien!
Med utreise fra SVG så synes jeg prisene ikke var noe til å rope OMG for. Har allerede dumpet mange poeng for reiser på 70% off greiene . Venter og ser om/når Friends&Family tilbudet kommer. Kredittkortet må kjøles ned allikevel
Kan jo ikke kalles annet enn SAS' gave til ukependlere som kan snappe opp BGO-OSL i Plus herfra og ut i evigheten for +/-1200kr t/rt.