Noen som har fått 20k grunnpoeng? er i mål for lengst med 2CT'er og brukt det siden nye kom ut (elite) men... 0 grunnpoeng.
Stemmer. Opptjent CT kan benyttes opptjeningsåret og året etter. Dog, hvis du med CT opptjent i 2019 bestiller en reise som går etter 15. januar 2021, kan du ikke endre på noe med mindre du er villig til å bruke en CT opptjent i 2020.
Liten korreksjon.1 januar(og ikke den 15 påfølgende år) er den nye datoen etter at amex tok over for DnB.
Har du ikke fått statuspoengene (det er ikke grunnpoeng) må du klage til Amex. De har hatt mye trøbbel med det, men folk har vel fått disse etter klage og et antall purringer....
De blir borte når kvalifiseringsperioden din er gått ut. Så regner jeg med de kommer tilbake neste år på samme tidspunkt? Anyone?
Ja ok bra. Ble medlem i nov i fjor, fikk da 20K ganske fort. Er det slik at jeg kan forvente de 1 nov på kontoen? (Skal ut på tur 9 nov og vil gjerne ha EBD for budrunden...)*
Eller om man har fått poeng eller ikke... Om du har et noe kjedelig liv, så har du ihvertfall AmEx, de liker å gi litt spenning i hverdagen, der man aldri kan forvente noe som helst...Dag etter dag, logger inn og sjekker SAS appen, har de 20 store kommet? Idag? Nei, imorra? Nei...Hmmmmm...Men en vakker dag
Min periode utløper nå i november, og jeg er avhengig av de 20k for å bli diamant. Så jeg håper jeg kan stole på de. I fjor måtte jeg ringe og etterlyse de 30.11 og da ordnet det seg heldigvis, men greit om jeg slipper å vente til siste dag i perioden i år.
Er i samme båt, vi får ta en "ego trip" til HKG i super + og booke oss inn på Ozone om AmEx svikter oss begge to(Utskrives på BLÅ RESEPT)
Snakket med AMEX kundeservice i går. De kunne fortelle at poengene i utgangspunktet skal komme til samme dato vert år. Dvs jeg fikk de 8 nov i fjor, og skal da få de igjen om noen dager.