Min eneste kommentar til temperaturen på SAS Biz når det skal soves er at jeg ikke en eneste gang har følt behov for å teste dynen fra Hästens. Skulle jeg ha gjort det måtte jeg nok ha fjernet såpass med klær at både medpassasjerer og kabinpersonale ville ha protestert vilt og heftig...
Takk for god respons! Godt og vite at det ikke er bare meg som synes det er altfor varmt ombord. Og til dere som flyr Monkey Class og fryser, pakk med ekstra pledd
Har flere ganger reagert - og påtalt - det samme, både på SAS og Lufthansa. Og ja, Airbus er gjenganger. Privatair BBJ'en fra Houston ga meg imidlertid den nestbeste sovenatten jeg har hatt i et fly. Helt topp.
Eg har aldri sove lenger enn 50 min i ein strekk på fly (LH F), og eg synest 26-28 grader er akkurat passelig. Forstår egentlig ikkje kvifor eg bur i Norge i det heile. Einaste gongane eg ikkje frys er når eg er på Kreta. Nokon som har ei leilighet i Spania dei vil kvitte seg med?
Tre år? Jeg som hadde tenkt å prøve Towers på høsten en gang... Jaja, skriver du en rapport med bilder i Hilton-tråden når du er tilbake?
Stil, verdighet, sindighet, kyskhet og ro er imperative elementer både i Signature Suite og Presidential Suite. Hadde en liten runde innom Herbert Hoover Presidential Suite i 2015 tror jeg det var. Tenkte å skrive litt og ta litt bilder, men det er en bedre halvdel som setter ned ett eller annet. Jeg tror det er foten. Jeg beklager, men det finnes noen bilder på hotellets sider og også på nettet ellers, men jeg vil si at det er bedre i virkeligheten enn de bildene jeg har funnet. En ansatt sa 2-3 år når jeg ringte for å angi nummeret på suiten jeg vil ha. En venn sa at han fikk opplyst 3 år. Vi ( 2-4 personer) har brukt hotellet/towers i mange år og reiser nå i panikk for neste gang må vi finne noe annet. Det med panikk passer dårlig med første setning. Remember: Style, dignity, mindfulness, chastity and tranquility.
Jeg fløy Virgin America på LAX - EWR med 06.00 flygning i Domestic F, har aldri vært så kalt noen gang. Ikke ute på vinteren engang, og dette var i August.. ACen sto på full fres..
Jeg hadde dagflygning, i business, fra PVG til CPH på torsdag og opplevde at det var ubehagelig varmt da og. Synes også det har vært i overkant varmt når jeg har reist i plus. Jeg tror jeg bare har reist en gang i eco med SAS og det er over ett år siden, så jeg husker ikke hvordan det var der. Vet bare at jeg pleide å fryse meg ihjel da jeg fløy KLM i eco. Mannen blir alltid syk etter langturer med KLM. Og nei, jeg er IKKE en som pleier å bli for varm, snarere motsatt, jeg er en frysepinn. Har dog aldri hatt bruk for noe ekstra skjerf/pledd når jeg har flydd med SAS i hverken plus eller business (hehe, nei, jeg pleier ikke å fly business...) C.