SAS destinasjon med best lounge

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Morganjo, 07. sept 2019.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant.. Skulle jo tro at Star ikke helt ville godta noe slikt..
    Blir mer og mer utvannet hele konseptet...
     
    RoadKing liker dette
  2. vthise

    vthise EBD

    Innlegg:
    91
    Likes mottatt:
    68
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har vært i Toronto og betalt for oppgradering på flyplassen (kona skulle ha jobbintervju dagen etterpå). Det gir heller ikke tilgang. Kun betalt biz.
     
    Xflipper liker dette
  3. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen spørsmål da jeg skulle inn på feil terminal på EWR i alle fall.
     
  4. lMartin

    lMartin Jeg var ung og trengte poengene! InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,975
    Likes mottatt:
    6,293
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har egentlig ikke helt bestemt meg for om jeg liker det eller ikke. Kun biz er greit, men at de skiller mellom bonusreiser og betalte billetter, til og med for sine egne kunder, virker litt kjipt...
     
  5. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Sånn var det til og med på The Private Room før i tiden, fikk ikke tilgang med SQ F billett på bonustur men måtte ta til takke med First loungen husker jeg. Dette har som kjent blitt myket opp senere. Synes selv at bonusbilletter av prinsipp skal gi samme rettigheter på lounge som betalte billetter, har man riktig kabin så bør man få tilgang.

    Polaris LAX skal testes neste måned, det ser ut til å passe fint for meg da jeg ankommer med United til T7 og skal videre med SAS i C med 4 timers venting. Da får jeg slått i hjel litt tid også før jeg avrunder med Star loungen i TBIT.
     
    PENSIONISTEN and braathens safe like this.
  6. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  7. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten EBD

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg (70-årig) har en Biz billet på SK i jan20 - mon du kan give en beskrivelse af hvor langt/svært det er for en gamling at komme fra Polaris loungen i lax til sk-area. Star loungen er jo rigtig super, men det kunne være interessant at opleve Polaris i lax, f.eks. om den har samme standard som i sfo.
     
    Edvard liker dette
  8. eurobonuseurobonus

    eurobonuseurobonus Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Ca 1.6 km å gå fra lounge tilbake til riktig terminal. Til lounge trenger man ikke gå hele veien, her kan man etter å ha sjekket inn gå ut igjen av terminalbygget og til høyre. Borti svingen er det busstopp med shuttlebuss. Ta denne 3 stopp til terminal 7. Nesten ingen i sikkerhetskontrollen her da vi var der. Lounge ligger 100-200m videre inn i terminal 7.

    Vi satt i knappe 3 timer i restauranten og spiste oss gjennom nesten hele menyen mens folk kom og gikk. Var rolig, og det var aldri fullt på de 7-8 bordene. Star Alliance loungen som vi var på før boarding kan ikke måle seg selv om det var rolig og stille i multimedierommet.
     
    Last edited: 08. sept 2019
    PENSIONISTEN liker dette
  9. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten EBD

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Mange, mange tak for gode infos. Dem har jeg noteret. Den Polaris må jeg også prøve.
     
  10. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    6,499
    Bonuspoeng:
    163
    Jeg har kveldsmaskinen til CPH hjem fra ORD. Noen som har erfaring med om det går å sjekke inn når SAS innsjekk til ARN-maskinen er åpen på tidlig ettermiddag? (For så å ha god tid til å besøke Polaris-loungen noen timer).
     
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,143
    Likes mottatt:
    869,595
    Bonuspoeng:
    293
    Det pleier å gå helt bra .. så lenge SAS skranken er åpen
     
    Flymunda liker dette
  12. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror tanken har vært å gi Signature Class loungen og BMW sjåfør-servicen en litt "treg" start for å se om det kan være kapasitet til å utvide tilbudet ytterligere på et senere tidspunkt. Det har vært veldig fullt de gangene jeg har vært innom der, så jeg tviler på at dette kommer til å skje.
     
  13. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man foretrekker å gå airside så finnes et fint kart her og mer info her:

    https://onemileatatime.com/connect-terminals-lax/
     
    PENSIONISTEN, jgroneng and Edvard like this.
  14. PENSIONISTEN

    PENSIONISTEN Pensionisten EBD

    Innlegg:
    77
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33

Del denne siden