SAS endrer dato på reisen min, hvilke rettighetere har jeg.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fredrik81, 17. aug 2017.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Svaret var at nei her har du benyttet deg av 50% rabatten og da må du snakke med Amex gjengen i Tallin. Og de svarer at de kun kan bestille på ledige destinasjoner og de er ingen billetter tilgjengelig :(
    Kanskje løsningen er å ta vekk rabatten. SAS får opp øya og retter på feilen. For så å benytte seg av rabatten til Amex når alt er i boks.
     
  2. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Dette var rart, møtte ingen motgang da min miami flyvning ble flyttet. Et siste forsøk, send en mail til [email protected] å sjekk om de kan hjelpe deg med noe. De får til ting vanlig kundeservice ikke klarer å fikse.
     
  3. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Det var nok desverre dumt av deg å avbestille Plus-billettene, for å få tilbake dem til samme pris er mye vanskeligere enn å finne en løsning i utgangspunktet...
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Er ikke helt på notene. SAS var som sagt ikke villig til å endre billettene i juni, og ikke når jeg prøver meg for andre gang nå. I juni ble jeg så forbannet at jeg sa hun fikk refundere meg for de andre billettene totalt 24000( plus en vei og C på returen for to reisende) om hun ikke kunne hjelpe meg. Brukte vel 4 timer på problemet den gang og nye tre denne gangen. Håpet nå var å få flyttet disse til samme avganger som det var billig i go, men de er like regide som sist gang. Da får vi heller bruke poengene på tur i F.
     
    Last edited: 18. aug 2017

Del denne siden