Svaret var at nei her har du benyttet deg av 50% rabatten og da må du snakke med Amex gjengen i Tallin. Og de svarer at de kun kan bestille på ledige destinasjoner og de er ingen billetter tilgjengelig Kanskje løsningen er å ta vekk rabatten. SAS får opp øya og retter på feilen. For så å benytte seg av rabatten til Amex når alt er i boks.
Dette var rart, møtte ingen motgang da min miami flyvning ble flyttet. Et siste forsøk, send en mail til [email protected] å sjekk om de kan hjelpe deg med noe. De får til ting vanlig kundeservice ikke klarer å fikse.
Det var nok desverre dumt av deg å avbestille Plus-billettene, for å få tilbake dem til samme pris er mye vanskeligere enn å finne en løsning i utgangspunktet...
Er ikke helt på notene. SAS var som sagt ikke villig til å endre billettene i juni, og ikke når jeg prøver meg for andre gang nå. I juni ble jeg så forbannet at jeg sa hun fikk refundere meg for de andre billettene totalt 24000( plus en vei og C på returen for to reisende) om hun ikke kunne hjelpe meg. Brukte vel 4 timer på problemet den gang og nye tre denne gangen. Håpet nå var å få flyttet disse til samme avganger som det var billig i go, men de er like regide som sist gang. Da får vi heller bruke poengene på tur i F.