SAS - Familiekonto endres

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MIkrovegas, 24. mars 2016.

  1. vetleh

    vetleh Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Ser ut som pointearner er det beste enda da. Dumt å spare på hver sin konto for å finne ut at det aldri kommer, he he. Burde kunne overføre gratis mellom de som bor på samme adresse mener nå jeg.
     
    Skarven liker dette
  2. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Ting tyder på at det kommer noe nå i høst, men det har visst vært brutte løfter rundt den løsningen en stund nå.

    Hvis du har SAS MC Premium er PointEarner en god løsning, ja. Men Shell MC er jo gratis for begge, og vil sånt sett være et vel så godt alternativ.
     
  3. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Tror dere det blir mulighet til og bruke allerede opptjente poeng i poolen(opptjent før en melder seg inn/sammen)? Fikk litt inntrykk av det men har sikkert missforsåt.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Tror spekulasjonene her bare er og blir spekulasjoner.. Uansett hva som har blitt sagt fra SAS.
    Ikke glem at det allerede 2 år siden ble lovet at det skulle gjeninnføres hurtig..
     
    RoadKing liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tenk hvor fint det hadde vært om dette betydde innføring av den sagnomsuste og etterlengtede familiekontoen!

    SAS.JPG
     
    OttoL, Sonictravel, Satyv and 3 others like this.
  6. sam11net

    sam11net Senior Medlem

    Innlegg:
    701
    Likes mottatt:
    394
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg så den også idag.
    Om jeg måtte vedde så vil jeg satt pengene mine på en ny "50% skatt på alle bonuspoeng opptjent i arbeidstiden" funksjon.

    :p
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Vet noen om poeng som allerede er opptjent kan brukes når kontoer linkes sammen? kommer ikke helt fram syns jeg.
     
    Christian liker dette
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Det var noen som hevdet at alle poeng ville bli tilgjengelig i poolen. Så faktisk en forbedring fra fortige gang det eksisterte.
     
    Xflipper liker dette
  9. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har jeg forstått det riktig i at man kan belaste CT fra én konto og poeng fra en eller flere andre når dette kommer? Har tilgang til to kontoer med litt utløpende poeng som det hadde vært hyggelig å få brukt opp :)
     
  10. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Om man tar utgangspunkt at det blir noe som det var tidligere så samles alle poeng i en pott. Det kan da bookes fra denne potten, men om det blir alle som kan booke (som DY sin løsning) eller kun sjefen (SAS sin gamle løsning) vet vi vel ikke ennå.

    En problemstilling er også at de som kobler seg inn må bil værende medlemmer av poolingen i 6 mnd, så er ikke nødvendigvis så enkelt og få "scoopet" noen poeng som snart går ut fra en kompis el.
     
    Gullars liker dette
  11. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    I mitt tilfelle dreier det seg om familie og nære venner som jeg byttehandler litt CT og poeng med på grunn av pågående babyboom, så høres ut som om en lansering i høst kan passe veldig bra :)
     
  12. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ikke ut til at lovnaden fra SAS om at det skulle komme i år høst holder denne gangen heller.:(
     
  13. grisefod

    grisefod Aktivt Medlem

    Innlegg:
    495
    Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Du virker overrasket?
     

Del denne siden