Ja takk, fant den et sted heldigvis etter litt Googling, men rart at SAS ikke oppgir den til sine gulmedlemmmer.
Tror den står i brevet man får med kredittkort/bonuskort når man blir gull, men mulig jeg husker feil.
Godt mulig, men mailadressen funket nå fikk tilbake svar med saksnummer. Uansett overrasker det meg ikke da SAS tross alt *er* SAS.
Hvor sender man mail dersom man bare er EBS? Prøvde å sende inn via web-skjema og fikk et standard svada-svar tilbake om å ta kontakt pr. telefon.......
Huff.. Det smerter meg faktisk litt (er glad i SAS innerst langt der inne), men igjen bookes det Norwegian.. OSL - TRD for 2 personer t/r for 1400,- gruser SAS som skal ha 1800,- pr. pers.. Totalt 1000 EB-poeng (for oss begge) klarer ikke å bøte på den prisen!
De 1000 poengene kan du jo kjøpe for €25 og likevel ha masse til overs edit: Du kan faktisk kjøpe nesten 10000 poeng for differansen.
Booket SAS til Malaga i går. 4800,- t/r per pers og 1500 EB poeng... Det er rimelig kraftig nedgradering.
Både LH og LX selger business for ca 5000. SAS er gratis å avbestille igjen hvis det passer med datoene dine.
Er du full, eller? ... EK flyr jo ikke DXB-AGP! Men OSL-SVO-AGP med Aeroflot eller OSL-KEF-AGP med Icelandair er alltids gode snarveier: http://www.gcmap.com/mapui?P=OSL-SVO-AGP,OSL-KEF-AGP
Kan bekrefte at gullmailen fungerte for meg som sølv. Det tok noen dager, så jeg havnet sikkert nederst i en kø, men nå har de ordnet mine poeng i hvert fall.
Og da har jeg bestilt billetter til USA med BA isteden for SAS, noe som ikke hadde skjedd for en måned siden...