Kuben i dag frå LHR-OSL var god, noko kyllinggreier. Smakte godt, og våtservietten var der fortsatt i det minste. Så kanskje det er håp i hengande snøre?
Fikk den nye kuben i dag på AMS-ARN. Innholdet var mer eller mindre som før, kylling og noe linsegreier. Bestikket var det samme som før pakket inn i en serviett. Dessverre ingen våtserviett eller tannpirker. Godt jeg hadde med tannpirkeren fra forrige leg
Kanskje man får låne fasilitetene til å varme den også Er bare å hamstre våtservietter i Loungen (før det også forbedres bort) selv om det ikke blir helt det samme.
Samme opplevelse som @trugrand i dag på OSL - GDN. Ny kube med noe fugl med linser til. Ingen varm klut her heller. Konfekten til dessert var god da
Enn så lenge ja... Harde tider dette her...Kan vel alltid ha med en klut, gå på toalettet og skylles med varmt vann, ikke minst får du vaska hendene med såpe og vann(enda mer effektivt enn varm klut)
Det suger.. Jeg liker den sjokoladen veldig godt! Minner meg på at jeg har to bokser i kjøleskapet, for kona liker dem ikke, og tar med hjem til meg.
Fekk vertfall ikkje i dag Stappfullt fly og + klasse til og med rad 14 trur eg.... Kanskje det var grunnen? Håpar verkeleg det var eingongstilfelle!
Det er den spennende blå frokostboksen! Den eksklusive boksen på utland har i tillegg et lite glass syltetøy.