Gjorde en endring på en *A-bonusreise i dag og ble belastet 319 kr. Sist gang jeg gjorde en endring på samme reise tror jeg jeg betalte 600 kr. Rare greier. Dette var på den engelsk-talende telefonen.
Hvis endringen medførte annen routing/transittflyplass/bookingklasse er det ikke uvanlig at skatter/avgifter kan bli annerledes (økt/redusert).
Joda, men som @Jorge sier, så har jeg ikke blitt belastet for det nye servicegebyret. Det ble jeg belastet for sist gang jeg gjorde en endring på samme booking. Endringen var forøvrig på PEK-FRA med Lufthansa, fra C til F.
Beklager gammel spørsmål, jeg er sikker på at det er spurt før, men jeg finner ikke det igjen, så here it comes: bestilling med FP og sas (plus). Jeg ser at man får eb tilbake, men får man også evt skatter og slikt tilbake ved avbestilling også? Ser ingen service når man bestiller selv på nett...
No i dag gjorde eg ei endring i ein eksisterande CT. For det skulle Tallinn berre ha 150 kroner i sørvishonorar og i tillegg kom eit lite påslag i skattar og avgifter på 145 kroner (grunna anna rute som då gjer sitt til at nye flyselskap og flyplassar skal få sine skattar osv.). Då eg endra min førre CT i januar måtte eg betala sørvishonorar på 150 kroner og eit anna sørvisgebyr på 450 kroner pluss skatter og avgifter. I begge tilfella var det umogleg å bestilla på nett... Altså, eg klagar ikkje, men eg er jo forvirra...
Har du sjekka billetten din? Det vanlige er vel at du får refundert den første billetten, men ekskludert beløpet på 450 som står som egen service fee linje. Deretter trekkes prisen for den nye utstedte billetten.
No ser eg at eg har endra same CT tre gongar... Då eg ringte og bestilte, betalte eg 450 kroner, dette står, som du seier, ført på ei eiga linje. Ved første og no ved andre endring står det berre skattar og avgifter. Ingenting om at at dei har belasta meg for nye 450 kroner (noko eg trudde eg måtte forvente).
Jeg tror det er slik det skal være? Altså at man betaler 450 ved første billett, som man ikke får igjen, og deretter 150 for endring av billett. Men her er jeg usikker.
Det var slik eg først trudde det skulle vere, men det har definitivt vore praktisert at du måtte betale 450kr+150kr for endringar. Om dei no har gjort det slik at ein kun betalar 450kr (som ikkje er refunderbare ved kansellering) første gongen og deretter 150kr for endringar so er det veldig bra!
Sjekket akkurat mine bookinger også for sikkerhets skyld, og der er det også på samme måte. Har gjort 4 endringer, og kun betalt 450 på første. Deretter 150 per.