SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025 kl 14:36.

1. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,268
    Bonuspoeng:
    93
  2. SK927

SK927 Medlem

Likes mottatt:
    286
    Bonuspoeng:
    53
    Ser ut som jula kom tidlig i år også. (De første to lukene mangler). Følg evt. med her: https://www.sas.no/christmas-calendar

3.12. SAS or Partner – Triple points on hotels
    Earn triple Bonus points and Level points on all hotels, and at least 35% discount on selected properties. Book by December 5, valid for hotel stays until December 31, 2026. Terms apply.

4.12. SAS – 60% off all bonus trips - fly this weekend
    60% off SAS bonus trips to all destinations for flights between 5 and 8 December.
    Book by 4 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

5.12. Partner – Double points at Boozt
    Double points, double joy! Earn 50 points per 100 SEK and make Christmas magic - gifts for everyone, with fast shipping & extended returns. Pay with EuroBonus Checkout.
    Offer is valid 3 - 7 December

6.12. SAS – Double the fun this Christmas
    Earn double points on tours and activities all over the world - or at home. Happy adventures!
    Book by 9 December.

7.12. Nordiska Galleriet – A stylish Christmas
    Prepare your home for the season’s festivities. Now you earn 100 EuroBonus points per 100 SEK on purchases over 5 000 SEK. at Nordiska Galleriet. Register your EuroBonus number at checkout.
    Offer is valid 3-13 December

8.12. SAS – 50% off all bonus trips - fly this weekend
    50% off SAS bonus trips to all destinations for flights between 12 and 15 December. Book by 8 December
    Book by 8 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

9.12. Scandic – Scandic 3x Points
    Get triple points with Scandic. Book any point-eligible stay through our web, app, or call center during the 48-hour Advent window.
    Book by 10 December

10.12. Amazon – Shop presents with extra points
    Cozy Christmas shopping with Amazon. Earn 75 points per 100 SEK on almost everything - normally 50. Log in as EuroBonus member before you shop.
    Offer is valid Dec 8-10

11.12. Nikita – Double points at Nikita
    Indulge yourself at Nikita or give a gift card this year. Earn double Bonus points on all purchases from 8–12 December. Pay with a card linked to your EuroBonus number.
    Double points on all purchases 8-12 December

12.12. SAS – 40% off bonus tips to Northern Europe
    40% off SAS bonus trips in Northern Europe for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 14 December. Fly to London, Amsterdam, Tallin, Gdansk and many more destinations!
    Book by 14 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

13.12. Golfamore – Double points on golf dreams
    From 8 to 24 December, you earn double Bonus points with Golfamore – a full 200 points per 100 SEK – and half green fee on 1 400 courses across 27 countries. Pay with a card linked to your EuroBonus number.
    Double points on all purchases 8 - 24 December

14.12. Lensway – See the world a little sharper
    Buy lenses or sunglasses today and earn 50 points per 100 SEK. Normally 25. Log in as EuroBonus member before you shop.
    Offer is valid 8-14 December

15.12. EuroBonus Shop – Global Chef’s Knife
    The iconic chef’s knife from Global. 12 730 points or 395 SEK. Mix points and cash however you like.
    15-24 December

16.12. Hertz – A special Christmas treat from Hertz
    Enjoy a special Christmas treat and earn up to 10 000 Bonus points + up to 5 000 Level points with Hertz. Book by 20 December.
    Offer valid until 20 December

17.12. EuroBonus Shop – Hotel Pillow & Duvet
    Luxurious hotel-quality duvet and pillow from Borganäs. 16 260 points or 504 SEK. Mix points and cash however you like.
    15-24 December

18.12. SAS – Earn 15 000 Level points
    Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points. Sign up today!

19.12. SAS – 40% off bonus tickets to USA & Canada
    40% off SAS bonus trips to USA & Canada for flights between 1 January and 31 March 2026. Book by 21 December!
    Book by 21 December. Children between 2-11 years old can join at a 50% discount, also on the campaign price. Limited number of places. Taxes and fees apply.

20.12. EuroBonus Shop – Donate your points today
    Donate your EuroBonus points to Min Stora Dag. On the first day, SAS matches every donation – double the joy for children who are fighting.

21.12. EuroBonus Shop – Cinema at Christmas
    Need a last-minute Christmas gift? Give a movie ticket now at a discounted price. 3710 points or 115 SEK. Mix points and cash however you like.
    1-24 December

22.12. SAS – 20% extra value on gift cards
    Give someone special a gift card and get 20% extra value.
    Valid until 24 December.

23.12. SAS – Double points on flights
    Earn double points on all SAS European and Intercontinental flights in Business and Premium economy between 15 January and 30 April. Both bonus and level points will be doubled after completing the flights. Sign up today!
    Note: Points on connecting flights within Scandinavia will not be doubled.

24.12. SAS – Christmas present
    Out of the 100 members who used the calendar the most, one lucky member will get a Lifetime Gold membership. Make sure to get the most out of it!
    T&C: The member will be randomly selected out of 100 most engaged members (who used the calendar offers most). The selected member will be notified on 24 December, and the level change will be implemented in January 2026. SAS employees are not eligible.

God jul,
    SK927

Teknolai, kaiarne, Flymunda and 22 others like this.
  3. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,550
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde kanskje vært greit å legge ut luke en snart?
    Men med normal fremdrift fra SAS skal vi vel være fornøyd om adventskalenderen publiseres i januar/februar en gang :confused:

tobeornot999, Earl, jgroneng and 4 others like this.
  4. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,996
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, så hvordan tolker vi kravet for 15k poeng?

"18.12. SAS – Earn 15 000 Level points
    Fly 10 times to any destination between 15 January and 31 March and get 15,000 level points. Sign up today!"

10 leg?
    10x t/r til samme sted?

K

kiev and turaga008 like this.
  5. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg tenker 10 legs, men hva vet vel jeg.

kiev and democomputer like this.
  6. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,707
    Bonuspoeng:
    113
    Huff så leit at jeg har booket betal-biz til Miami for februar 2026. Det blir jo en god del poeng :)
    Hvis det samtidig er 10 legs mellom 15. januar og 31. mars gir 15k level points så må jeg nesten vurdere om jeg skal gå for diamant i den kommende perioden.

Rapolo and kiev like this.
  7. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,769
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig de venter med å starte til 3. Desember pga Black Friday-kampanjen?

kiev liker dette
  8. turaga008

turaga008 EBD | OWS | *AG

Likes mottatt:
    484
    Bonuspoeng:
    63
    Ja om det er 10 legs så blir dette veldig aktuelt! Kan være vi må vente til den 18. for å finne ut nøyaktige vilkår?

kiev and democomputer like this.
  9. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,996
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp, jeg også. Blir i overkant mye poeng i denne perioden ser det ut som.:p Tolker også denne som at alt som er bestilt tidligere også gir doble poeng, så lenge man registrerer seg denne dagen. Må bare huske å registrere familien også:)

K

10. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,846
    Bonuspoeng:
    113
    Det står så i en FB-gruppe, og at kilden som har sagt det er i SAS...

11. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det var synd! Jeg og @Stuttfeiten har jo booka tur til Toronto i betalt business i april, så det passa jo veldig bra. Vi har også passa på å ha ekstra god tid på CPH på utreisen som er dagen etter at den nyoppussede Eventyrloungen skal åpne, så dette er jo nærmest bonus på bonus!

Thomas123 and kongenamundsen like this.
  12. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Er det tradisjon at eksisterende bookinger teller?Husker DY sin status match, der bare nye bookinger kvalifiserte.

13. Ololsen

Ololsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,269
    Bonuspoeng:
    163
    I fjor talte eksisterende bookinger.

The_Dude, NoLimit and turaga008 like this.
  14. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    Mon tro om bonusbilletter teller i de 10, eller om det kun gjelder betalte billetter.

Skarven, Maggie, stekus and 1 other person like this.
  15. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    10,853
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det telles på segmenter og med bonusbilletter, er det jo definitivt fristende å booke en melkerute med 40% rabatt på poeng og se hva betingelsene blir. Risikoen er vel at man låser helgeplaner/to kvelder om det ikke går veien samt 250 kr i avbestillingsgebyr for potensielt veldig god poengmessig avkastning.

turaga008 and EndreD like this.
  16. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    19,244
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt verre odds enn det da jeg var på byen som nyskilt alenefar for mange år siden :)

jonss, kaiarne, epletyv and 8 others like this.
  17. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,771
    Bonuspoeng:
    113
    Et annet spørsmål er om det må være unike destinasjoner.
    Jeg har eksempelvis en tur/retur til LAX i mars, vil denne gi OSL-CPH, CPH-LAX, LAX-CPH og CPH-OSL. Altså 4 destinasjoner, eller lander man på 3 (CPH, LAX, OSL).

Hvis førstnevnte, så kan jeg i kombinasjon legge på en jobbtur OSL-SVG t/r og jeg er oppe i 6 tellende destinasjoner. Da er det fristende og ta en ekstra tur til GDN eller LHR via CPH for å lande denne. :)

18. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,757
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor finner jeg julekalenderen?
    Dessuten er det dårlig gjort å «åpne» lukene før dagen er der!! Det har jeg alltid fortalt både barn og barnebarn

stekus liker dette
  19. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,686
    Bonuspoeng:
    293
    Det ser ut som SAS har fjernet den igjen. Jeg får ihvertfall 404 hvis jeg åpner https://www.sas.no/christmas-calendar . Mulig det var en feil at urlen fungerte. Vi får håpe den dukker opp igjen i morgen når Black Friday/Cyber Monday-kampanjen er ferdig som diskutert over.

Wiolenze liker dette
  20. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,298
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her. Men oversikt over lukene får du opp fra innlegg #2.

Del denne siden