Nei, kødda. Viser seg at når jeg er logget inn på profilen så forsvinner alle Hertz-resultater fra søkeresultatet, også på datoer hvor jeg ikke har bookinger. Prøver igjen med utjevne mellomrom så får jeg vel booket til slutt, for nå har jeg nettop avbestilt en leie jeg virkelig trenger og det blir dumt å stå uten...
Jeg måtte gjøre det inkognito, søker uten å være innlogget, så logget jeg inn på siste trinn der man fyller inn personalia. Så lukket jeg nettleseren og startet på nytt for neste bestilling. Da fikk jeg opp treff og fikk bestilt.
Ref Hertz tilbudet. Kan navn på bookingen avvike fra navn på EB kontoen man registrerer under booking? Jeg ønsker å booke ca 12 dager for mine foreldre og lurer på om jeg kan bruke dette tilbudet til selv å få poengene?
Nei, det ble avklart litt lengre opp i tråden. Til å begynne med sto det ingenting om det, så det er nok noe de har endret på etter sikkert ganske mange henvendelser.
Da er jeg påmeldt. Spesielt at SAS selv oppfordrer til å ta skjermbilde/laste ned bekreftelsen. Stoler de ikke på seg selv?
Enkel måte å unngå henvendelser i etterkant med spørsmål om man er korrekt registrert. Kunne nok vært mer smidig med kvittering på epost.
Mistenker ikke, men hvem vet. Jeg sendte en e-post til diamantmailen og hørte, så får vi se om de vil si noe før kampanjen går live. Lurer også veldig på om doble poeng gjelder eksisterende bookinger eller kun nye etter påmelding.
Andre som har alle lukene 'låst'?' Får et sånn parkering forbudt-symbol når jeg prøver å trykke på luken på nett.
De var raske, i hvert fall: "Det er hvert SAS fly du sætter dig i, der tæller med i de 10 ture indenfor perioden 15jan26 til 31mar26, flyver du f.eks OSL-CPH-BER tæller det som 2 ture. Vær dog opmærksom på at det kun er fly opereret og markedsført af SAS der tæller med. Jeg har desværre ikke information endnu om præcis hvilke regler der vil gælde for kampagnen med start d. 23 dec, derfor må jeg bede dig henvende dig igen når kampagnen går live. Vend endelig tilbage, hvis der er noget andet, vi kan hjælpe med. Hav en god dag!"
Julekalenderen bryr seg ikke om du flyr go, plus eller business, så det er vel uansett bare ett klipp per flight?