Jeg venter også til senere i dag da jeg så det samme. Tidligere har det vært tydelig i bestillingen at man får 6,000 i verdi ved kjøp for 5,000 f.eks.
Tenkte å kjøpe flere, men venter fortsatt på den første som jeg kjøpte for to timer siden. Tidligere pleide man å få bekreftelsen umiddelbart.
Det var jo egentlig ganske nyttig for de som skal bestille turer etter kampanjen i morgen, like greit å kjøpe et gavekort eller to for å spare litt når må uansett skal bestille tur
Dette tilbudet må sies å være ganske så gunstig. Å laste opp med gavekort med 20% rabatt som en så kan bruke selv på Friends and Family eller andre fremtidige rabatterte billetter må bli noe av de billigste billettene man kan få. Her blir det ingen pause på reisingen i 2026 for min del i alle fall
Ikke på nett, men mener du kan få brukt gavekort til det ved bestilling per telefon. Har forresten ventet 10+ minutter uten å få epost med gavekort enda, så det varierer visst en del. Mulig det er så mange som kjøper at SAS IT blir overbelastet?
Luke 23: Earn double points on all SAS European and Intercontinental flights in Business and Premium economy between 15 January and 30 April. Both Bonus and Level points will be doubled after completing the flights. Sign up today! SK marketed and operated flights only. Points earned on connecting flights within Scandinavia will not be doubled. Hele familien flyr biz til Miami i feb, og prem hjem i mars. Billettene kjøpt for lenge siden. Vil vi fortsatt få doble poeng, eller må det kjøpes nå?
Basert på det som er oppgitt i kalenderluken og slik det fungerte på tilsvarende kampanje i vår kan du forvente doble poeng uavhengig av når billettene ble kjøpt. Husk å registrere hele reisefølget når påmelding åpner i morgen.
Ja, rekkefølgen her var enten gjennomtenkt eller tilfeldigvis veldig lur Må laste opp med slike gavekort, for å fylle opp kampanjen med 10 legs fra noen dager tilbake billigere enn den ellers ville vært.
Bestilte ett gavekort for godt over 2 timer siden, og har fortsatt ikke mottatt noen e-post. Glemte jo å ta skjermbilde, men regner med at det dukker opp etterhvert
Bekreftelsen på kjøp av mitt gavekort kom 4 timer etter selve kjøpet. Venter fortsatt på selve gavekortet, men heldigvis står bestillings-ID i denne bekreftelsen, hvis det blir noe..
Details schmetails og smart markedsføring, men husk at du får 20% påslag i gavekortets verdi, som igjen gir en rabatt på 16,67% (1000 kroner i rabatt på et gavekort til kr 6000) - ikke 20% rabatt.
Husk at det tidligere var 48 timers karantenetid før gavekortet aktiveres. Sånn i tilfelle noen tenker å bruke gavekortet på en reise i julegave.
Jeg har fått nei også på telefon til å betale skatter og avgifter på bonusbilletter. Nå flyr vi stort sett i premium og under januarsalget er ofte å betel premium billetter med poeng billigere enn bonusbilletter i premium. Kjøpte først ett gavekort som jeg enda ikke har fått e-postbekreftelse på. Kjøpte tre til på en annen e-post og de kom med en gang.
Kan brukes over telefon men det er langt fra alle agentene som vet hvordan eller vil trekke det fra gavekort.