SAS Julekalender 2025

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av steve0, 01. des 2025 kl 14:36.

1. RescueMe

RescueMe Kortreist bonusjeger

Likes mottatt:
    1,531
    Bonuspoeng:
    93
    Får man ikke ofte registert EB-nr uansett, slik at man får fordeler og kan få tellende legs? Mener å ha hørt at noen bare sperrer for mottak av bonuspoeng, men at alt annet er likt.

2. Fleksnes

Fleksnes Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,048
    Bonuspoeng:
    93
    Du får tellende flyvninger selvom du ikke opptjener bonuspoeng iflg diamantmailen.

RescueMe and tobeornot999 like this.
  3. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,204
    Bonuspoeng:
    293
    SK-IT står i bakgrunnen, og det ville det vært direkte overraskende om det *ikke* er mulig å legge inn EB nummer på et PNR man har i eget navn...

Det betyr jo ikke nødvendigvis at det er OK å gjøre ut fra company policy :p

Siden @Fleksnes sier det teller som flyvning uansett om man sparer opp vanlige poeng eller ikke, er jo spørsmålet avklart når det gjelder nivåpoengene.

4. Jon_Noj

Jon_Noj EBD, LH Senator, ROP Gold

Likes mottatt:
    360
    Bonuspoeng:
    63
    Igjen har det lønt seg å betale litt ekstra for fleksible hotell-bookinger, 2 uker i Marbella i julen booket om til denne kampanjen, samme hotell, samme rom, ikke ekstra pris, bare ekstra poeng :)

Skarven, Xflipper and holmen like this.
  5. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,124
    Bonuspoeng:
    113
    Det store spørmålet, med tanke på SK IT / analytics, er om man kan fly 10 bonus legs og få de 15k poengene. Vi aner ikke hvordan de teller, eller hva de teller. Blir spennende å se om det kommer en egen counter - så tester vi.

Nordlands, Skarven and holmen like this.
  6. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig spent på den ltg trekningen og hvordan det registreres. En datter kunne sikkert tenkt seg LTG. Teller det f.eks om om hun er logget inn og poeng trekkes fra hennes konto om jeg reiser i helgen? Hva om det trekkes poeng fra min konto og hun flyr? Og leiebil, booke fra hennes konto i mitt navn (hun er 13 år).?

ser det fortsatt er nesten like mye ledige bonusreiser for helgen nå som i dag tidlig

7. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,707
    Bonuspoeng:
    113
    Om bonus fly teller på 10-gir-15k hadde vært greit å vite. Spesielt siden de har rabatt på bonusbilletter

Nordlands liker dette
  8. Nordlands

Nordlands EBD

Likes mottatt:
    5,718
    Bonuspoeng:
    183
    Håper også noen får det avklart, har planlagt 11 leg med SK i perioden 15.01-31.03 hvorav 3 er del av bonus-booking.

9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    12,204
    Bonuspoeng:
    293
    De trenger jo absolutt ikke å gjøre ting likt denne gangen, men da de matchet kort (som var raust av dem) til gull med krav om et antall betalte legs var det ingen counter.

Tror neppe de gjør en synlig counter denne gangen heller - de er ikke store fans av programmering med tilhørende kostnader generelt. Og her er det snakk om relativt få (i prosent av 7 mill medlemmer) som går for påmelding + premie.

Jeg tror/antar/håper de snakker om 10 legs, for det redder gull nok et år for meg som egentlig styrer unna sas hver gang jeg kan. Men likevel trenger dem innimellom :p

The_Dude liker dette

Del denne siden