Får man ikke ofte registert EB-nr uansett, slik at man får fordeler og kan få tellende legs? Mener å ha hørt at noen bare sperrer for mottak av bonuspoeng, men at alt annet er likt.
SK-IT står i bakgrunnen, og det ville det vært direkte overraskende om det *ikke* er mulig å legge inn EB nummer på et PNR man har i eget navn... Det betyr jo ikke nødvendigvis at det er OK å gjøre ut fra company policy Siden @Fleksnes sier det teller som flyvning uansett om man sparer opp vanlige poeng eller ikke, er jo spørsmålet avklart når det gjelder nivåpoengene.
Igjen har det lønt seg å betale litt ekstra for fleksible hotell-bookinger, 2 uker i Marbella i julen booket om til denne kampanjen, samme hotell, samme rom, ikke ekstra pris, bare ekstra poeng
Det store spørmålet, med tanke på SK IT / analytics, er om man kan fly 10 bonus legs og få de 15k poengene. Vi aner ikke hvordan de teller, eller hva de teller. Blir spennende å se om det kommer en egen counter - så tester vi.
Veldig spent på den ltg trekningen og hvordan det registreres. En datter kunne sikkert tenkt seg LTG. Teller det f.eks om om hun er logget inn og poeng trekkes fra hennes konto om jeg reiser i helgen? Hva om det trekkes poeng fra min konto og hun flyr? Og leiebil, booke fra hennes konto i mitt navn (hun er 13 år).? ser det fortsatt er nesten like mye ledige bonusreiser for helgen nå som i dag tidlig
Om bonus fly teller på 10-gir-15k hadde vært greit å vite. Spesielt siden de har rabatt på bonusbilletter
Håper også noen får det avklart, har planlagt 11 leg med SK i perioden 15.01-31.03 hvorav 3 er del av bonus-booking.
De trenger jo absolutt ikke å gjøre ting likt denne gangen, men da de matchet kort (som var raust av dem) til gull med krav om et antall betalte legs var det ingen counter. Tror neppe de gjør en synlig counter denne gangen heller - de er ikke store fans av programmering med tilhørende kostnader generelt. Og her er det snakk om relativt få (i prosent av 7 mill medlemmer) som går for påmelding + premie. Jeg tror/antar/håper de snakker om 10 legs, for det redder gull nok et år for meg som egentlig styrer unna sas hver gang jeg kan. Men likevel trenger dem innimellom