SAS kan kundeservice! =D Hipp hipp!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CaptainPoint, 03. mars 2015.

  1. Vegard

    Vegard Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    28
    Du er ikkje eneste :) Fikk i 2015 og 2016 oppleve Tromsø sitt flotte vær, skulle HFT-TOS-OSL-HAU, Blei forsinket med flotte Hammerfest været 43min, der gikk flyet mitt til Oslo, blei booket senere på et.. Og det gikk jo heller ikkje på grunn av snø , startet bare og snø som bare pokker i Tromsø 1t senere flyet sirklet rundt i 1.5t før dem landet i Tromsø , så var 2.5t forsinket ut . Mistet connection til Haugesund, fikk ikkje hotell pga fulbooket og under 18 , men fikk tilgode med 35k poeng, smakte godt på a330en til EWR i fjor ;)
     
  2. epletyv

    epletyv Aktivt Medlem

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Om tilgangen på nett er helt fraværende pga teknisk feil på satelitt (mest sannsynlig) under hele reisen (SAS Longhaul), bør det kvalifisere til kompensasjon? I så fall, hva er rimelig?
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Keep dreaming.

    Fantastisk kompensasjon i min bok
     
  4. titocosta

    titocosta Medlem

    Innlegg:
    147
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Nope.
     
  5. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Litt skryt fra min side også til SAS. Fikk i går en mail fra Myflights om at 2 fly hadde blitt kansellert og endret. (De har vel endret lørdagsfly i Oktober fra MOL. Plutselig operated by Cityline med CRJ og ikke lenge så tidlig på dagen - men dette bare som sidekommentar.) Jeg har bestilt bonusreise til HKG i Pluss og jeg skal selvfølgelig bruke lounge etc. Så 3 timer på ARN som overgang var planlagt. Dette ble redusert til 45 minutter. Alt for lite for en forbindelse internasjonal. Når noe går galt på en del av strekningen går hele turen til Hel...sinki.

    Telefon til hotline, fikk svar etter 30 sekunder. Fyren på telefonen (selvfølgelig en snill svensk fyr) var behjelpelig med å finne nye alternativer. Tok litt tid å finne noe passende, men saken er fikset (jeg valgte å reise kvelden før med overnatting på egen kostnad), men utrolig hvor fantastisk service jeg fikk.
    Høflig, profesjonell - tenker på hva som hadde skjedd hadde det vært Norwegian. :D
     
    RoadKing, TOSflyer and Upsaker like this.
  6. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg kan skrive under på at jeg har opplevd akkurat det samme hos Norwegian..
     
    TElg78 and RoadKing like this.

Del denne siden