Første A350 er til maling i TLS nå, så de kommer nok til å slippe bilder så fort den er ferdig... Det er vanskelig å holde dette hemmelig, så fort en maskin hadde vært ferdigmalt så må den taues over i en annen hangar, og da hadde det dukker opp bilder på nettet. Er tross alt ganske mange spottere rundt TLS.
Dette ble riktig fint. Er det flere som kjenner på en liten trang til å nappe ut tornene i ansiktet på flyet?
Det er i og for seg greit, men her har de jo gått ut og sagt at den skal være klar for rullebanen idag. Det er den jo ikke.
Fikk litt Finnair-vibber av det nye designet, kunne gjerne tenkt meg et bitte lite innslag av rødt. Men, mulig det vokser på meg når jeg får sett det live
Jeg er enig, den ser bra ut ut i fra det animerte de har vist så langt, blir spennende å se den i ekte lys og omgivelser, da får man et annet inntrykk. Jeg kommer til å savne den røde kontrasten i mange år fremover alikevel. Det bør også merkes hvor mye SAS har fokusert på å bygge merkevare rundt nettopp den røde "Scandinavian"-motoren i sosiale media, før de nå bare kaster den bort. Det er samtidig forståelig at SAS velger å bukke unna for Norwegian og fjerne seg fra en farge som kan forbindes til rudolfene. Men det er mange gode elementer i endringen som jeg liker, så jeg er ikke mer skuffa enn at et glass bobler på neste flyvning ordner opp i akkurat det.
Så jo ikke så værst ut. Men litt rart at det ikke er et snev av rødt. Men man blir vel vandt til det som alt annet.
I sosiale media de siste ukene. På mandag viste de bilde av malearbeidet med hentydning til at det skulle være klart idag. Og malingen var allerede i gang på lørdag. De har vist bilder via instagram om at malingen pågikk og har hentydet at Ingegerd Viking "lander" idag klokken 12:00. Så det har vært mange hentydninger til at malejobben var fullført og at de faktisk kom til å vise fram den nye maskinen idag. Isteden kom de med en dataanimasjon...
Nytt livery levert av Bold - litt om dette på deres side også: https://www.boldscandinavia.com/work/scandinavian-airlines-livery/
Ja, jeg ser på twitter, hvordan de har beskrevet dette. Det kan forstås som at flyet ville være ferdig i dag. Enig i den..
Og så klarer jeg ikke å unngå å få assosiasjoner til Norra, Finnair og Flybe heller. For ikke å snakke om Ukraine International og de tidligere Thomas Cook Scandinavia- maskinene.
Jeg må si at jeg personlig synes dette var meget stilig Kunne som flere nevner, gjerne brukt mer av rødt...
Jeg er i alle fall positivt overrasket! Fryktet noe ultraordinært og kjedelig, men dette synes jeg var flott!