Hvilken mailadresse er det sendt fra? Blir nok vanskelig for meg uansett som er gull ut oktober. Men jeg er signet opp for mange ti talls promoer før manuelt, så jeg prøver litt.
Jeg også! Mailet dem til og med og spurte om ikke de hadde gjort en feil med å ikke sende til meg også. Men neida! Kjenner jeg ble litt gretten da. Hadde glatt tatt et par unødvendige turer i Plus i Europa i Oktober for dette. Er det rart jeg drikker?
For de som ikke har fått e-posten: http://www.flysas.com/en/SAS-Global/Generic-Pages/EuroBonus/1NEUR/ Påmelding må skje I DAG.
Da fikk jeg også meldt meg på. Vurderer Barcelona lørdag 19.oktober (retur med samme fly) fra Kristiansand via Oslo. Barcelona er en grei flyplass å "mileagerun'e" på.
Etter å ha tygget litt på det, har jeg konkludert med at dette tilbudet ikke er noe for meg. Dels fordi jeg allerede har 35k grunnpoeng ca to måneder inn i ny kvalifiseringsperiode, men mest av alt fordi jeg har lovet meg selv å aldri betale for WrapClass2E Har dog informert en rekke bekjente som aldri vil oppnå status på "ærlig" vis, men som gjerne tar en rundtur eller to for å ha Star Gold i to år, om muligheten for å bli EBG for ca 4000 kr..
4600,- fra Kjevik. Jeg meldte ho mor også på kampanjen! Selv kommer hun til å kvalifisere på vanlig vis til EBS i løpet av året. Jeg gjør det for kampanjen, så må finne en annen artig destinasjon også. Litt begrenset hva man kan få til i helgene, men jeg skal gi det et forsøk .
Praha, Dublin og Nice går igjen som billige Plus-destinasjoner. Med Dublin kan man få med Blue1 på enkelte avganger.
Utenom BSU går alt som blir til overs i studentøkonomien brukt på reise omtrent og om jeg har skjønt detta riktig så kommer jeg til å ha EBG til utpå sommeren 2015. Satser på at gullstatus ankommer kjapt da jeg i begynnelsen av november skal ut og farte hvor det blir et par timer flyplass-sitting.
Book heller nå og avbestill gratis senere (Plus kan avbestilles også etter 24 timer), enn å utsette det og irritere deg over at prisene har gått opp. Da må du forresten endre "EBB forever".
Jeg forholder meg aldri til frister og "targetted" For ordens skyld er jeg successfully registrert ETTER at fristen utløp.