Tirsdagen ble brukt til en rundtur OSL-PRG (dvs. strengt tatt fra TOS, men klarte å presse inn et planlagt møte på ettermiddagen så detouren var kun OSL-PRG t/r). På turen ned var det god plass i Wrap Class, og jeg hadde ledig midtsete (tror det var 5-6 rader med Plus på turen ned). gode jobbeforhold, med andre ord, og jeg fikk fullført et par mindre prosjekter som jeg har slitt lenge med å få tid til... På returen var det kun 2 rader med Plus, og vi fant vel ut at det var noe slikt som 8 eller 9 som var med tur/retur samme dag. Flyvertinnene var en smule overrasket over dette, men skjønte tegninga etterhvert.

Jeg fikk meg faktisk også en liten visitt i cockpit, og snakket med en hyggelig svensk kaptein som hadde jobbet i bolaget i over 30 år (takk til den hyggelig purseren som ordnet dette for meg).
Halvveis til målet om EBG, med andre ord. Neste runde er tur/retur London 24.10, med stopp på Radisson Blu Gardermoen for noen timer i møte mellom flightene fra TOS og videre til LHR. Retur et par dager senere, etter å ha fått med meg et seminar i London og en konsert i Manchester...

Også dette klaffet fint med en allerede planlagt tur (som jeg riktignok måtte booke i Plus heller enn Go, men prisforskjellen var faktisk ikke betydelig). Nå må det vel bli utelukkende SAS på meg fremover...

Vis alt...