SAS med targetet gull-tilbud

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av AndersB, 30. sept 2013.

  1. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Da var gullkortet oppdatert :-D
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Flightene har postet raskt. Onsdagens OSL-PRG t/r samt OSL-LHR outbound har postet. Hjem imrg, og om status oppdateres like raskt som Eurobonuspoengene så kudos til SAS.
     
  3. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    14 dager fra siste tur til gullkortet virker å være greia. Rapporterer tilbake om treffsikkerheten på tirsdag
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Alle poengene er kommet inn nå (og jaggu ble ikke ho mor EBS først - så hun stiger "riktig" i gradene ;) ) så da er det bare å vente på gullet. Neste tur er 15.november, så regner med at det bør være i boks da. Siste tur var på fredag, 25.oktober.
     
  5. jcnorway

    jcnorway Medlem

    Innlegg:
    82
    Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    18
    Poengene var inne på konto ved lunsjtider idag for NCE-ekspressen jeg var med igår. Overrasket over hvor kjapt det gikk. Da får man bare vente 14 dager så bør status være oppdatert.
     
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg fikk poengene for torsdagens tur inn på konto i dag. Så kanskje de har noen dager i uka, hvor de kjører oppdatering av alle poengkonti?
     
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,983
    Likes mottatt:
    8,364
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekket in online i går for formiddagsflyet LHR-OSL i plus som eksisterende gullkunde. Litt dårlig vær før jeg la meg med stormvarsel med mer. Så på LHRs nettside at flyet mitt var kansellert. OSLs side viste at OSL-LHR var kansellert. Fant intet på SK sin side. Ringte derfor SK CS i dag tidlig. Etter at agenten fant meg og bookingen begynte han å spørre om jeg hadde flydd til OSL. Jeg skjønte ikke mye av spørsmålet og spurte hvilken tidssone han var i ettersom flyet jo skulle gå to timer senere. Men grunnen var at SK hadde ombooket oss til morgen flyet, som da trolig akkurat var landet i Oslo. At SK ikke hadde sagt fra kan jo ikke SAS noe for? Ikke e-mail, ikke SMS, ikke telefon. Til tross for at alle conf mailer og innsjekk SMS var kommet fram. Dette er dessverre helt elendig. Han kunne heller ikke booke oss om, sa at alle flighter var fulle til OSL i dag, og antydet at det kanskje ble LH via FRA. Men det var airport control. Var booket i plus som del av gold run. +en award i plus (også gullkortkunde).

    Først en kort kø i innsjekk. Henvist til handling agent/ticket luke. Dvs ikke SK ansatte men et par luker som handler flere selskap. Og de hadde ikke plus/*G kø. Da vi nesten var fremst ble vi hentet av en SK dame for å bli med bort til SK desken for å få to seter på CPH flyet. En kombinasjon av at vi var plus kunder og at det var noen som skulle på cruise gjorde at vi ikke fikk setene likevel, og ble bedt om å gå tilbake til den forrige køen..... Prøvde å få BA C da vi har gullkort der og, hvilket tilsynelatende skulle vært mulig grunnet plus fare, men ikke ellers (henviste til endrete avtaler mellom SK og BA). Anyway OSL-ARN-CPH med 6 timer forsinkelse er ikke så verst. I plus med lounge.

    Han som booket om printet ut ny rute og vi måtte sjekke inn. Han kunne ikke gi meal vouchers. Det kunne heller ikke innsjekkagenten, som henviste til været, og at flyet ikke var forsinket (det vi nå hadde!). Skjønte at fyren ikke hadde et clue, så gikk over til SK manager og fikk uten spørsmål 2x 12£ vouchers. Tror ikke det er mange som får disse.

    Etter å ha brukt den ble det et par timer i SQ silverkris lounge. Snart boarding.
     
  8. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Litt sen oppdatering, men gullet kom hjem sist torsdag nøyaktig 14 dager etter siste tur i Plus. Interessant at man blir kreditert med 50K grunnpoeng i tillegg til allerede saldo, mao dersom EBX for eksempel skulle vise seg å være 100K er ikke det urealistisk i inneværende kvalifiseringsperiode :cool:
     
  9. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Forstår jeg deg rett at man får 50K poeng i tillegg til det man ellers tjener opp på disse turene...? Jeg gjennomførte min siste runde på lørdag, og i går var poengene for denne turen inne på konto. Nå venter jeg bare i spenning på når gullkortet kommer... :)
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja.. Du får 50.000 "None Redeemable Points" kreditert kontoen..
     
  11. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Men hvis Eurobonus X/Diamond/Elite/SuperDuper etc får 100K som krav, vil disse 50 000 poengene telle mot det kravet?
     
  12. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Ja det ser da virkelig slik ut. Ettersom de teller som "opptjente grunnpoeng for denne perioden".. Eneste forskjellen er vel at de ikke kan brukes for å booke bonusreiser..

    Og det gjør vel isåfall denne kampanjen enda mer lukurativ for de som deltok?!?
     
  13. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    15 dager siden reise, fortsatt EBB. I kø på telefon da chatten ikke ville ha noe å gjøre med meg.
    Hadde vært greit å slippe å betale for 6t øl og snacks i FRA imorgen.
     
  14. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    What??? Vil det si at man får 50.000 grunnpoeng etter 2 t/r i plus, selv om man er EBG fra før?
    Har 5 måneder igjen av opptjeningsperioden og har allerede 50 K poeng, så med 50 nye vil jeg være klar til EBD.
     
  15. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo ikke garantere noe, men det ser jo slik ut pr. nå.
     
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Er det ikke bare de som fikk det opprinnelige tilbudet som får de ekstrapoengene?
     
  17. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Nupe.. Jeg fikk ikke targeted..
     
  18. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Da har jeg virkelig gått glipp av noe... Fxn! :)
     
  19. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk heller ikke targeted. På utskriften krediteres kampanjen slik:

    fasstrack.jpg
     
  20. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis dette er fakta, mangler jeg bare 15k til Diamond. Og har 10 mnd å gjøre det på. Det er jo bare en tur til til Nice, og et par ganger til Oslo, hehe
     

Del denne siden