Det er nå det samme for meg etter en ekstra kikk. IIRC så var det andre rutiner før? Men nå er det uansett korrekt. 10/15 ser veldig bra ut
Ingen andre som syns dette er rart/svakt av EB? Epostadressen for Gullmedlemmer har jeg feks aldri fått beskjed om? Hvordan skal man finne den på egenhånd?
Det kommer sammen med velkomstpakken. Men ikke forvent roser og champagne. Men det er litt brev om fordeler og "takk for at du"... etc. Etter min erfaring er ikke SAS hverken bedre eller dårligere enn andre her.
Husser itte helt, men jeg mener det kanskje tar 4-8 uker. Du får gullkortet, to bagasjetags, brev og en folder som utdyper gullfordelene. Men nå er det 10 år siden jeg ble gold så ting kan ha endret seg for nye EBG's. Men mine renewal packs ser omtrent sånn ut.
Hva? Ingen velkomstskjorte...? Har forøvrig akkurat fått meg rundt 20 minutter i Senatorloungen ved B43 på FRA. Kan like min nye tilværelse som lojal kunde...
Jeg har fått brev fra MC, Diners og Amex, samt Smartpass fra SAS.. Fulgte med bagtags fra MC og Diners.. Men har som sagt ikke fått noe velkomstbrev fra SAS enda med litt "basic info"..
Velkomstbrevet er det brevet kortet ditt henger på, de fleste kasserer det nok uten å gi det en kikk Men her står det at du kan bruke gull.no eller diamond.no adressen om du trenger å kontakte kundeservice.
Jeg har lest ethvert brev som har kommet. Og det stod ikke et eneste ord om det der. Så da har de oppdatert brevet.
Det er godt mulig. Jeg kan ikke med sikkerhet huske at det stod i første brevet mitt men når jeg fikk nytt bankkort tror jeg at det var samme tekst og der stod det...