Jeg stikker også innom i kveld Men nå tenker jeg å finne meg en passende plass for en utepils Har også booket pluss 1, og mener at jeg skal ha med en gjest etter avtale inngått i gullstuen før SMD6. Problemet er bare at jeg ikke husker hvem det var Skyller på de 6 GTene som gikk ned før flyet til Stockhom...
Jeg kommer også innom, fikk 2 billetter av en eller annen grunn, så kan gjeste inn 3, men mulig 2 av de plassene er tatt.
Måtte ta et litt tidlig tog, men vi fikk som dere kan se Eivind til å stikke innom Bonusfeber-bordet. Han tok seg god tid og svarte på mange spørsmål. Meget godt initiativ av SAS, vi satser på flere slike events fremover! Var også god mat, og fri flyt av drikke (ikke kun 3 enheter...)
Måtte å dessverre dra tidlig for å rekke SK4126, men dette var knallbra av SAS! Meget god mat og en knall Chablis Superhyggelig å treffe mange Bonusfeber folk igjen, og 20 minutter med Eivind var konge! Mange spennende nyheter var der også, men regner med at det kommer en egen artikkel om det etterhvert
Så ut som ett meget bra arrangement. Bra at SAS ruller ut den røde løperen til sine beste kunder av og til
Takk. Da alle andre "Goodie-bags", var tømt, valgte jeg akkurat Quintessentially. Kan ikke si at jeg har brukt den tjenesten. Han var kanskje den som var nærmest NAV i dag, "Gjør minst mulig, tjen mest mulig" ?
For meg er nye langturer vestover fra Oslo en nyhet ja! Så får vi hva svenskene sier til planene. Egne Diamond og Pandion utflukter kommet også til å bli kult! Zürich anyone?