SAS, nye boardinggrupper

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av elgringo1964, 26. des 2023.

1. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,335
    Bonuspoeng:
    93
    så rart. Er gull og flyr sas plus (bonus) og er plassert i boarding gruppe 2. det er absolutt ikke noe stress, men litt snedig. SAS IT starter der de avsluttet med andre ord :p

2. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    1,993
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte du billetten før du ble EBG? Du må evt ligge inn EBnr på nytt.

3. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,335
    Bonuspoeng:
    93
    nope

Edit: ser ut til at appen ikke klarer knytte EB-status til den aktuelle flighten, selv om eb-nummeret er registrert i bestillingen og også på utgående fly. Får feilmelding i appen når jeg prøver knytte det til den enkelte flighten. Så ja… sas IT o_O

Last edited: 01. jan 2024
  4. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,426
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hadde samme problem, løsningen var å legge inn status på et og et leg, men jeg husker pokker ikke hvordan jeg gjorde det.

5. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,882
    Bonuspoeng:
    293
    Det gjøres i mine bookinger på nettsiden. Trykk legg til bonusnummer så får man valget mellom alle eller en og en flight.

6. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,407
    Bonuspoeng:
    113
    Er det kommet ny logikk i boardinggruppene?
    Sjekket akkurat inn i SAS Plus som EBD og har boardinggruppe 2. Reiser med sjefen som kun er EBS.

7. LaDuden

LaDuden Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,643
    Bonuspoeng:
    93
    Er nok at Eurobonusnummeret har falt ut. Skjer noen ganger. Kan be de legge det inn på loungen eller ved gate. Så skal du få gruppe 1 igjen.

Rapolo liker dette
  8. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    837
    Bonuspoeng:
    113
    Har også opplevd at sjekkinn med LH group har klart å rote det til slik at jeg som EBD hadde gruppe 2 med SAS. Gate personen sa det var rart siden eb nummer var registrert, men printet kjapt ut nytt boardingkort med gruppe 1 til meg.

Legger også merke til at LH group har gruppe 1 for kun Hon circle på sine flighter. Hadde ikke det vært noe for SAS og EBD og?

9. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,331
    Bonuspoeng:
    93
    Det hadde vært noe for oss Pandion ja…. Så vi slapp å menge oss med dere EBD-bærmen ;);):p

Kristian, Kalsnes, kaiarne and 11 others like this.
  10. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    874,834
    Bonuspoeng:
    293
    De åpnet for gruppe 1 (HON+First) og gruppe 2 samtidig på et Swissfly fra ZRH til YUL ... jeg gikk jeg, men min kone "fikk så hatten passet" av en blærete HON som skulle ha seg frabedt å bli forbigått av en "vanlig" businesspassasjer ..

Del denne siden