så rart. Er gull og flyr sas plus (bonus) og er plassert i boarding gruppe 2. det er absolutt ikke noe stress, men litt snedig. SAS IT starter der de avsluttet med andre ord
nope Edit: ser ut til at appen ikke klarer knytte EB-status til den aktuelle flighten, selv om eb-nummeret er registrert i bestillingen og også på utgående fly. Får feilmelding i appen når jeg prøver knytte det til den enkelte flighten. Så ja… sas IT
Jeg hadde samme problem, løsningen var å legge inn status på et og et leg, men jeg husker pokker ikke hvordan jeg gjorde det.
Det gjøres i mine bookinger på nettsiden. Trykk legg til bonusnummer så får man valget mellom alle eller en og en flight.
Er det kommet ny logikk i boardinggruppene? Sjekket akkurat inn i SAS Plus som EBD og har boardinggruppe 2. Reiser med sjefen som kun er EBS.
Er nok at Eurobonusnummeret har falt ut. Skjer noen ganger. Kan be de legge det inn på loungen eller ved gate. Så skal du få gruppe 1 igjen.
Har også opplevd at sjekkinn med LH group har klart å rote det til slik at jeg som EBD hadde gruppe 2 med SAS. Gate personen sa det var rart siden eb nummer var registrert, men printet kjapt ut nytt boardingkort med gruppe 1 til meg. Legger også merke til at LH group har gruppe 1 for kun Hon circle på sine flighter. Hadde ikke det vært noe for SAS og EBD og?
De åpnet for gruppe 1 (HON+First) og gruppe 2 samtidig på et Swissfly fra ZRH til YUL ... jeg gikk jeg, men min kone "fikk så hatten passet" av en blærete HON som skulle ha seg frabedt å bli forbigått av en "vanlig" businesspassasjer ..