Og bestillingsklassen (t.d. A, P, B, C) finner man også ved å trykke på "!" under bestilling, bak hver billett type (Go light, Go smart, osv.)
Godt man følger med. Hadde booket Plus pro bio TRD-OSL-SVG, som etter tabellen skal gi 1250p pr leg + 25% Gold og 450p «biokampanje» i mai-juni. Dukka opp 2x1062p i appen. Men gullmailen fikset dette raskt og etter 1 dag var riktig beløp på konto. Bra service, men ikke bra at det ikke går automatisk med de nye klassene
Nå står det jo tjen ytterligere 450 poeng / fly når du kjøper SAS bio. Hvordan praktiseres det når man bestiller en reise med flere legs? Får man faktisk 450 / fly eller mener dem per reise? For der man ser oppsummeringen av hvor mange poeng man får står det jo feks 5250 + 450 selv om det i dette tilfellet er tre flyginger, og da burde det vel stått 5250 + 1350, hvis det skal være pr flyvning?
Alltid forberedt på å måtte mase om å få mine poeng Kjedelig at det ikke er 450 pr fly, som det er annonsert da.
Skal være 450 poeng pr. leg ifølge denne tråden: https://www.businessclass.com/forum/threads/sas-go-plus-bio.103732/post-1031335 Kampanjen er også forlenget ut 2023. https://www.sas.no/fly-med-oss/tilleggstjenester/biodrivstoff/
Jommen har jeg ikke fått 450 poeng per leg jeg også. Ba om poeng for to flights samtidig og fikk 900 poeng, men viser seg at de også tilbakedaterer poengene til dato for flighten. Takk som alltid til forumet for mye bedre info enn SAS selv kan by på!
Ja, mi erfaring er at no i august kjem ikkje 450 poeng (per flyging) automatisk (har mangla på fire av fire flygingar no i august), medan tidlegare i sommar, så kom biopoenga automagisk (450 poeng per flyging). Gullmailen fiksa biffen sist gong, utan problem
Har ikke fått poeng for noen av mine fire flights med SAS denne uka, 2 på mandag og 2 på fredag. Kanskje de har blitt treigere generelt sett?
Tenker først og fremst på de +25%. Altså om de 450 poengene blir 563 poeng om man har gull/diamantkort.
Dei fire siste SAS-flygingane (no i august) har gitt poeng inn på konto etter rundt 36 timar. Sånn sett raskare enn eg hugsar det frå før sommaren, men eg kan ta feil. Biobillettpoenga har ikkje kome av seg sjølv, så dei må eg masa om...
Hah, eg må læra meg å lesa... Nei, alle får 450 poeng, uavhengig av status (eg er gull og får 450 poeng)
Noen som vet om man kan "oppgradere" fra Plus Pro til Plus Pro Bio på noe vis ? Har en eksisterende Plus Pro jeg kunne tenkt meg å tjene flere poeng på, spesielt siden den har 6 legs...