Sas oppgradering feil…

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av emilrossing, 15. mai 2022.

1. emilrossing

emilrossing Medlem

Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    43
    La inn bud på oppgradering for en tur som går fra CPH til AGP 16/05, fikk mail idag om at de ikke fikk til å trekke penger fra kortet. Noe som jeg tolker som at oppgraderingen var ok om de hadde klart det… Ringer så SAS idag, for å høre om de kan ordne dette og kommer først til en sur kar som garantert hadde en dårlig dag. Ringer så på nytt og treffer ei dame som skulle ordne dette og sende ut en betalingslink på mail så jeg fikk betalt for denne oppgraderingen.

Det kom ingen link, så måtte ringe igjen. Der traff jeg en hyggelig kar som holdt på i 15-20 minutter før det plutselig dukket opp en link med betaling på mail med det samme beløpet som budet mitt var på, betalte denne og tenkte at nå var det i boks. Men neida, gikk igjennom ny kvittering som kom når jeg hadde betalt nå og der var det ingen endringer, bortsett fra at jeg nå hadde betalt inn noen kroner.

Og igjen måtte jeg ringe SAS for å høre hva de holdt på med, denne herremannen kunne ikke se noen endringer, ei heller at jeg hadde betalt inn noe. Forklarte han casen, og han ba meg vente litt. Etter 15 minutter kommer han tilbake og kan fortelle meg at det jeg tydeligvis har betalt inn nå er en endring av billetten som jeg gjorde for flere måneder siden (Som også gjaldt endring av billett til SAS Plus, men på hjemreisen og ikke utreise som det nå var snakk om). Som vil si at jeg har betalt denne endringen dobbelt.

Han ba meg gå inn på SAS.no for å kreve disse kronene tilbake, men finner ingen plass å gjøre dette. Noen som har tips? Han anbefalte meg å høre på flyplassen angående oppgradering, men da får jeg jo ikke poengene for dette.

Staralliance liker dette
  2. ccurrahee

ccurrahee Ikke helt statusløs da……

Likes mottatt:
    38,770
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis turen går i morgen vil det vel uansett være for sent å legge inn bud på oppgradering. Så da er det ved gate som gjelder.

https://www.sas.no/kundeservice/

3. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    549
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har noenlunde samme utfordring...med å finne hvor man kan be om refusjon. Ikke like lett å finne denne nettsiden på SAS.....dog ikke overraskende

Del denne siden