Trenger da ikke gå baki for å hente drikke, bare bruk den fine plingeknappen det EWR-OSL i Plus så fikk crewet kjørt seg med å springe fram og tilbake for å servere meg GT
Sannheten er at hvis du er beskjeden når drikkevognen er der på en 10 timers tur med SAS i Plus så blir CC ofte svært grinete hvis du «plinger» etter mer. Jeg er mer enn en gang blitt fortalt omtrent følgende: «Du skulle bestilt dette første gangen vi var her. Vi har alt for dårlig tid nå etter at vi ble en mindre i kabinen. Husk vi har nesten fullt fly!!» I motsetning til da jeg fløy Air Canada over Atlanteren i Premium Economy. Da spurte jeg spesifikt om jeg måtte ta alt jeg trengte på en gang? «Neida sir! Vi kommer mange ganger og dessuten kan du jo bare plinge!» Hos SAS får du det du trenger, du må bare vite hvordan selv. CC hjelper deg ikke hvis de ikke vil.
Takk for svar! Enklere å legge av seg beskjedenheten når man vet hvor man skal legge lista for akseptabel oppførsel. Og siden jeg stort sett beveger meg innad i Europa, er jeg litt rusten på området.
Hei! Har SAS endret rutinene på servering i SAS Plus IC? Jeg fløy NRT - CPH i Plus i går, og fikk klar beskjed om at Snacks ikke var inkludert utenfor Europa. Kun en liten peanøttpose rett etter avgang, og en Godt & Blandet ca halvveis på turen(sammen med en liten sandwich). Drikkevarer var det fri flyt av da, og de kom vel totalt innom 6-7 ganger i løpet av turen og serverte.
En må kanskje legge av seg "uvanen" med å fly SAS nå da ....trenger jo ikke fly for å kunne utnytte EBG i hele *A ...
Stemmer bra det. Jeg fikk tre og tre poser med g&b når jeg var bak og hentet øl på vei til IAD, men pottas måtte jeg ut med en 20 kroning for.
Det er vel litt ymse med det ..var bak en tur fra IAD og hentet vin og GT og chips, betalte ingenting .. Brskjeden var som følger: pling neste gang, det er så stille her.
Tror Crew også er ganske misfornøyde med disse «spare seg til fant»-tiltakene. Har overhørt dem flere ganger snakke om det med hverandre.
Ikke akkurat mye å skryte av maten denne passasjeren fikk servert i Plus. https://twitter.com/intheleftseat/status/1146094296443117582?s=21 Purser ikke så noe galt med maten.. Eller var det sånn at det smaker bedre enn det ser ut...
Skandaløs oppførsel av crew dersom dette stemmer. Kona nekter plent å spise kylling på fly etter å ha blitt alvorlig matforgiftet etter en tur med SAS for noen år siden, tror ikke jeg skal vise henne denne saken... Kan ikke fri meg for å irritere meg over SAS på twitter her også, virker litt arrogant å bare be noen fylle inn et skjema... tror de snart må sjekke kalenderen og forstå at en klage sendt er en klage sendt, uansett kanal....