Takk for frikjennelse. Neste gang skal jeg telle både o'er og bad før jeg går inn i en seriøs diskusjon på et alvorlig og humørløst nettsted. Mulig jeg heller skal forsøke et annet med endelse ".dk". (Sorry alle, merker det er lørdag og kun seks mnd. til jul)
Nu virker det ikke til at de kan få en bøde for at lave noget lo***. Det er jo de lovpligtige ting / mangler der kan komme bøde for. Hovedsageligt i forhold til synshandicappede etc. Desværre, eller skal nok sige heldigvis er de ting ikke noget jeg bruger. Derudover kender jeg ikke loven godt nok til at sige at hvor og hvor meget de har misset. Personligt kan jeg godt se et potentiale i siderne. Jeg synes egentlig også godt om at de har released i DK først for at fange fejl etc. før release i Norge og Sverige. Det der bare undre mig er at de ikke fikser tingene de har fundet i Danmark før de går videre. Når man nu vælger denne release model, bør man også kunne udskyde en ikke offentliggjort release dato i Norge og Sverige indtil alle store fejl er fikset. Ellers kunne man lige så godt gå full monty.
Min første setning inneholder to påstander, som vel er ubestridte fakta? De to neste setninger er formulert som spørsmål. Det er vanskelig å dokumentere negasjoner. Men jeg har ikke sett dokumentert tilsvarende problemer som SAS IT hos verken FR, DY eller endog Flyviking, selvom de siste er nokså ferske. DY har fått mye skryt for sine sider, og om jeg husker rett til og med priser for nettsidene. Ingen andre har heller lagt frem eksempler i denne tråden (uten at det selvsagt trenger å bety noe).
Det var mer spørsmål enn objektive fakta. Men spørsmålene kan illustrere fakta. I allfall i tråd med min generelle oppfatning. DY har vel endog fått priser for sine sider. Edit: beklager dobbeltpost, men var lag i postingen og virket som første forsvant.
Tror denne diskusjonen kom litt skjevt ut, Ida. Hvis du blar litt oppover vil du se at eksplisitt ble nevnt at de var savnet(!). Det ble gitt en forklaring på hvorfor de var forsvunnet, og så ble det spunnet litt fleip rundt det. Ikke minst siden de var savnet, vil jeg gjette på at de nevnte sikkert kunne ha skrevet noe liknende selv.
SAS er ikke i havn med nettsiden enda. Kun 2/3 feil er rettet. De har fått ny frist til begynnelsen av august for å rette opp resten. https://www.vg.no/reise/i/A2Mxgr/sas-far-kritikk-for-nettside