SAS risikerer bøter for ny nettside

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av kristtorp, 20. juni 2017.

1. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    18,368
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for frikjennelse. Neste gang skal jeg telle både o'er og bad før jeg går inn i en seriøs diskusjon på et alvorlig og humørløst nettsted. :) Mulig jeg heller skal forsøke et annet med endelse ".dk". (Sorry alle, merker det er lørdag og kun seks mnd. til jul)

Petter B-C, Fredrik81 and Eddie47 like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,996
    Bonuspoeng:
    293
    .... solen har snudd og vi går mot mørkere tider, dagene blir kortere ...

Petter B-C and Fredrik81 like this.
  3. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Winter is coming...

4. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,449
    Bonuspoeng:
    183
    Bare å gå til innkjøp av ny parkas

Petter B-C liker dette
  5. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Uff, snart kommer høststormene også :(

6. thecoldfish

thecoldfish Senior Medlem

Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Spreke påstander. Dokumentasjon?

7. grisefod

grisefod Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    799
    Bonuspoeng:
    93
    Nu virker det ikke til at de kan få en bøde for at lave noget lo***. Det er jo de lovpligtige ting / mangler der kan komme bøde for. Hovedsageligt i forhold til synshandicappede etc. Desværre, eller skal nok sige heldigvis er de ting ikke noget jeg bruger. Derudover kender jeg ikke loven godt nok til at sige at hvor og hvor meget de har misset.
    Personligt kan jeg godt se et potentiale i siderne. Jeg synes egentlig også godt om at de har released i DK først for at fange fejl etc. før release i Norge og Sverige. Det der bare undre mig er at de ikke fikser tingene de har fundet i Danmark før de går videre.
    Når man nu vælger denne release model, bør man også kunne udskyde en ikke offentliggjort release dato i Norge og Sverige indtil alle store fejl er fikset. Ellers kunne man lige så godt gå full monty.

8. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Min første setning inneholder to påstander, som vel er ubestridte fakta? De to neste setninger er formulert som spørsmål. Det er vanskelig å dokumentere negasjoner. Men jeg har ikke sett dokumentert tilsvarende problemer som SAS IT hos verken FR, DY eller endog Flyviking, selvom de siste er nokså ferske. DY har fått mye skryt for sine sider, og om jeg husker rett til og med priser for nettsidene. Ingen andre har heller lagt frem eksempler i denne tråden (uten at det selvsagt trenger å bety noe).

9. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,451
    Bonuspoeng:
    183
    Det var mer spørsmål enn objektive fakta. Men spørsmålene kan illustrere fakta. I allfall i tråd med min generelle oppfatning. DY har vel endog fått priser for sine sider.

Edit: beklager dobbeltpost, men var lag i postingen og virket som første forsvant.

10. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Tror denne diskusjonen kom litt skjevt ut, Ida. Hvis du blar litt oppover vil du se at eksplisitt ble nevnt at de var savnet(!). Det ble gitt en forklaring på hvorfor de var forsvunnet, og så ble det spunnet litt fleip rundt det. Ikke minst siden de var savnet, vil jeg gjette på at de nevnte sikkert kunne ha skrevet noe liknende selv.

11. haakonks

haakonks Veteran Moderator

Likes mottatt:
    10,807
    Bonuspoeng:
    183
    Eddie47 liker dette
  12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    883,996
    Bonuspoeng:
    293
    Shyneno liker dette
  13. jvsandem

jvsandem Veteran

Likes mottatt:
    7,523
    Bonuspoeng:
    183
    Og nå har det pokker meg skjedd igjen...

Del denne siden