Bestilte sas eurobonus mastercard, og da jeg fikk kortet i posten står det følgende under sølv-fordeler: SAS Fast Track/SAS Lounger, utvalgte perioder: 1.juli-31.august og 15.desember-15.januar På SAS sine sider derimot: https://www.sas.no/eurobonus/medlemsnivaer/ ..står det: om sommeren (8. juli–20. aug.) og jul (17. des.–8. jan.). Har det vært en endring nylig som innskrenker tilgangen? Må vi ha med oss arket for sikkerhets skyld når vi skal ut og reise for å bekrefte at "jo, vi har tilgang!" utenom det som står på websidene?
Det arket er "gammelt", reagerte når jeg fikk mitt mastercard for noen uker siden at arket sa at sølv fikk 10% og Gull 20% rabatt på beste tilgjengelighet bonusbilletter, men dette ble jo "forbedret" til 5% og 10% for en god stund siden. De henviser vel til at websidene alltid har siste oppdaterte versjon...
Må være gammelt det du fikk tilsendt. Fikk ikke opp fast track på billetten min inne i SAS appen i dag når jeg reiste til fra BGO til AGP, pleier å få det når det er innenfor perioden, som må være fra 8.juli.
Husk at du som Sølv kan benytte Plus innsjekking når du skal hjem igjen fra AGP. Køen i Go pleier jo og være et kaos uten like der
Kan jeg? Sykt digg. Ja haha er alltid drøyt lang kø. Er det mulig å ta med familiemedlem i Plus innsjekken (som ikke er sølv)?
Ref SAS sine sider, Sølvfordeler på flyplassen: You can use SAS Plus/Business check-in, regardless of fare on SAS and Wideroe. Ja det kan du, hvert fall så lenge dere er på samme booking nummer men skal i teorien gå selv om dere ikke er på samme booking nummer også. Kan legge til at det ikke er 100% sikkert at di som jobber i skranken faktisk er klar over denne fordelen så kan hende du må krangle litt. Da kan du eventuelt henvise dem i skranken til følgende side: Link til SAS Sølvfordeler på Engelsk (Klikk: Benefits at the Airport).
Du får gi en tilbakemelding angående hvordan det gikk da. Hvis det ikke funker kan du klage til SAS så får du sikkert noen EB poeng som plaster på såret
Fordelene sier dessverre ingenting om at man som sølvmedlem i perioden kan ta med familiemedlemmer gjennom fasttrack i utlandet (ej heller norge for den del). Stemmer dette?
Du får kun fastrack som SAS styrer, og då med familie,(meiner det har vore med før) Fastrack, ala goldtrack får ein ikkje, kun SAS sine fasttrack og lounger.
Ser ut til at loungetilgang og fast track for EBS er fjernet fra listen over perks. Men de har jo innført 10% ekstra poengopptjening på grunnpoeng, så noe måtte jo sikkert fjernes for å ikke virke framstå altfor rause. Det er vel det som på godt norsk kalles å gi med den ene hånden og ta med den andre
Dette syntes jeg bare er positivt. Loungene er full nok allerede, og det krever ingenting å oppnå sølv.
litt off topic, men relatert til EBS; min periode utgår 31.05, hvis jeg får EBS av en kamerat nå, varer den ut nåværende periode + neste?