Satt å lyttet på
Podcasten til Chatflights, og der var det ganske interessant i forhold til det å kunne booke
Ethidad. Men det jeg syntes er merkelig er det dem sier om dårligere tilgjengelighet på bonusreiser. For det første så flyr de til områder sør for grensen til USA, steder hvor en blir sluppet inn i landet uten noe byråkratisk stress som å måtte utlevere hele livet sitt i en ETA søknad for å få lov til å reise inn. De sier også at tilgjengeligheten østover blir dårligere først, men så kommer de inn på at
Vietnam Airlines har vid åpen tilgjengelighet.
Min erfaring er det at det er mye lettere å booke med KLM enn med SAS for SAS/Eurobonus IT-avdeling er jo så inkompitente at jeg lurer på om de bruker sosialklienter til å gjøre jobben, i motsetning til Flying Blue hvor alt går på skinner uten problemer, altså de har kompetente folk på jobb hos dem.
Når en snakker om dynamisk prising at de ikke finnes på SAS så lurer jeg på hvilken planet de er på, hvor lenge siden er det siden de har kikket på SAS sine sider i forhold til eget selskap?

... Men det virker som at de vet litt om de problemene Delta kan stelle i stand, for hvis Delta nekter så blir SAS i *A, så den prosessen med å bytte allianse kan ta mye lengre tid enn det mange tror ser det ut til.
Vis alt...