Pokker, skinn og bein. Jeg har min første IC MR (setning for de innvidde) til Hong Kong. Jeg har booket Shangri-La fra lørdag til søndag, og turen var i utgangspunktet Trd-Osl-Arn-Hkg t/r i VIP Pluss. Mye Boing på turen, så den blir helt sikker kansellert hvis det blir streik. Nå kan jeg booke om til andre datoer kostnadsfritt, og hotellet er ikke forhåndsbetalt. Men jeg var mentalt forberedt på å gjennomføre denne helgen. What to do? Er det noen andre som har MR til Hong Kong i nær fremtid? Må være fredag-søndag. Hvis noen har det kan jeg booke til ny dato så blir det en IF-tur med mulig svært useriøst reisebrev? Send PM (eller forslag på denne tråden) med forslag til aktuelle helger!
Tror ikke dette er helt til å stole på, nei. Sjekket SK484 OSL-ARN for imorgen, og den kommer opp som kansellert her: https://www.sas.no/reiseinfo/se-om-vi-er-i-rute/
Hei, Jeg skal reise OSL - CDG 16:35 på fredag, har dere noen forslag til ny rute? Ser at det går fly til ARN og CPH og videre derfra, men finner "ingen flights som samsvarer med søket" når jeg prøver å endre billetten på sas.no? Forslag mottas med takk
Gamlingane her stresser noe værre. Jeg hadde ikke tenkt å ta min første trip-report denne turen heller. Men om det virkelig blir sånn at vi kjører bil ned til Amsterdam i morgen for å rekke fly videre på Fredag, da kan det hende jeg må lage noe. Selv med full economy-kjør! Håper ikke det blir streik, biltur til Amsterdam frister ikke.
Streiken er avblåst! Tok akkurat kontakt med WF for å endre en flight den 18., og fikk dette svaret: "Streiken er avblåst Sjekk nyhetene"
Snakket med Widerøe i går ettermiddag og fikk beskjed om at jeg sto på venteliste til ettermiddagsflyet til Kirkenes ettersom morgenflyet som jeg skulle reist med var innstilt, i går kveld kom mail fra Widerøe med nytt boardinpass hos dem videre på kortbanenettet og nå har jeg allerede fått nytt SAS fly i appen også (første og eneste mulighet i dag som da vil gå) så må si jeg er godt fornøyd med Widerøe og SAS her Særlig ettersom jeg nå har fly helt frem og slipper å ta buss/bil/Hurtigrute fra Kirkenes Hadde egentlig en full-flex hos Kjos til Kirkenes i bakhånd, men den avbestilles!