SAS tilbudstråd 2015

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Cecilie, 20. jan 2015.

  1. blystan

    blystan Senior Medlem

    Innlegg:
    555
    Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg synes ikke dette var noe godt tilbud. Overføre 500 kr som gir 6944 poeng. For å få 300 poeng ekstra. Det er en bonus på 4,32 prosent bare :(
     
  2. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    Nei, det går ikke. Skal du bruke poeng som utløper frem i tid, så kan du booke en reise frem i tid.(Kan ikke endres). Men oppgraderiger går ikke da avgjørelsen på bekreftet oppgradering kan tas så sent som 55 timer før avgang. Og poengene trekkes vel ikke før det.
     
    Robert H liker dette
  3. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Hurra! Mer trippeltrumf :) Er trumf medlem men ser ikke utsom jeg får slike eposter? :eek:
     
  4. RedLine

    RedLine Aktivt Medlem

    Innlegg:
    436
    Likes mottatt:
    935
    Bonuspoeng:
    93
    Trumf.no -> Logg inn -> Samtykker -> Nyhetsbrev på epost og SMS -> Huk av :)
     
    gardamix liker dette
  5. petterfp94

    petterfp94 Nytt Medlem

    Innlegg:
    43
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Helt enig. Men er dette tilbudet som har vært tidligere og. Så anntar at det er vell det beste de har å komme med. Når de dukker opp pleier jeg overføre 500,- only. Så beholde resten for oppsparing til neste tilbud
     
  6. prisjeger

    prisjeger Travelhacker wannabe

    Innlegg:
    326
    Likes mottatt:
    382
    Bonuspoeng:
    63
    Nye poengtilbud fra SAS:

    point bargains for all members
    Round trip with SAS & Wideroe* SAS Go SAS Plus Taxes and fees
    From Denmark, Finland, Norway, Sweden to Poznan, Riga, Warsaw
    From Denmark, Finland, Norway, Sweden to Moscow, Saint Petersburg

    Book: April 21 - 27, 2015
    Travel: May 27 - August 31, 2015

    Domestic connecting flights in Denmark, Norway and Sweden are included. * Selected routes with Widerøe due to Norwegian regulations.
     
    Baldrick liker dette
  7. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Tilbudet er funnet her

    Travel period within Europe is from June 1, 2015 to March 16, 2016
    Travel period from Scandinavian to Asia and USA from November 3, 2015 to March 16, 2016.
    Blackout December 16, 2015 to Januray 07, 2016.

    All flights must be booked between April 28 and May 5, 2015.

    Link til tilbudet
    Passord: friends2015
     
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Klinket en tur rett inn i GO til HKG. 2965,- kroner. Bryr meg ikke om jeg må sitte i lasterommet engang for en slik pris til Hong Kong.
     
  9. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Panikkangst, ja takk, begge deler eller djevelens alternativ? Nå har svetten endelig tørket og morgenens panikk lagt seg...Alle kjenner vel følelsen av å gå inn i en butikk med salg, og bytte til lett jogg fordi noen garantert er på vei for å ta din vare? 06:00, sittende i sengen med samboer sovende i en annen verden, må man booke alt man kommer over som JEG mener er klok investering :D Midt i panikkbookingen, når trolig trusselbilde endres(alle andre begynner å lese mail) fylles skjermen av: SAS vil at du besvarer (noe som føles som 10000 spørsmål) denne undersøkelsen, og blir med i trekningen av 10 000 poeng! Selvfølgelig vil jeg det....men DERE holder jo også på med det samme som meg...booker! Det gikk bra, ble: New York, Tokyo og Zurich på oss....men SAS:

    - Ikke midt i et tilbudsslipp av billetter, jeg er for gammel, og vennligst se bort fra svarene mine...jeg prøvde på ja takk, begge deler!
     
    Last edited: 29. april 2015
    Darkcho liker dette
  10. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    jeg fikk denne mailen idag også, men ikke tale om at det passordet Friends2015 stod nevnt noen steder, og ikke nederst til høyre som beskrevet.
     
  11. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Var inne å kikket på siden som Misterix har linket til, ser at det står "This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy." Betyr det at dette kun gjelder mottakere av mailen? Har søkt litt på nettet og det virker som at folk deler dette i vildens sky. Noen som har noen tanker rundt dette?
     
  12. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Her er iallefall slik det ser ut: Mailen er bilde 2
     

    Attached Files:

  13. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Kan nevne at jeg ser at flere av pilotene til SAS har delt dette på Instagram.
     
  14. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Hvilke datoer snakker du om da, kan ikke finne noe under 5600 i det tilbudet jeg ?
     
  15. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Ahh beklager, jeg ser at prisene faller kraftig når man går videre inn i bestillingene
     
  16. Hawkwind

    Hawkwind EBD

    Innlegg:
    138
    Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    28
    Takk for det, var ganske oppklarende det som stod i mailen ja, ville bare være sikker før jeg evt bestillte. :)
     
  17. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Har fått tilsvarende i postboksen min i dag, men da som Diamond kunde.
     
  18. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    Hva er sjansen for at de lar bestillinger gjort av folk som ikke er diamond stå i etterkant? Står jo ganske tydelig i tilbudsteksten:

    "This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy."

    Var jo utrolig gode priser. Så kunne egentlig tenkt å booke en tur for meg og frøkna til New York på nyåret.
     
    Larata liker dette
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,684
    Likes mottatt:
    10,232
    Bonuspoeng:
    293
    Er dette ett tilbud i bare økonomi eller er det tilbud på Business også?
     
  20. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Etter hva jeg har oppfattet så er det "friends and family". Hvor grensen går fra venn til ikke venn kan nok bli vanskelig og eventuelt forsvare fra SAS sinn side...
     

Del denne siden