SFO i mars og NRT i februar. . 3303,- og 3334,-. Helt greie priser Er det noen som har begrep om prisutviklingen på OT? Det er jo lenge til, og for Tokyos del så ble det relativt dyrt å prøve å oppgradere til business, så det er mye penger å binde opp i så lang tid.
Jeg har ikke brukt OT så mange ganger, men har fulgt med på prisen dem gangene jeg har brukt det fra ca 2mnd og frem til noen dager før avreise (Da jeg heller ikke liker å binde pengene alt for lenge, disse kan heller bruker på billigere billetter litt frem i tid ) Prisen har for min del innenfor disse tidsperspektivene ikke forandret seg i det heletatt. Vis vi ser bort ifra kurs forskjell på Euro'en
Hah! Jeg driver også å ser på SFO, i forbindelse med madammens bursdag i november. Holdes også skjult inntil videre..
Her er det sikkert ulike erfaringar, men har holdt ganske god kontroll på OT på mine reiser. Erfaringen min er at på dei mest populære rutene stig opp til eit maksnivå ca 3 med før avreise. Etter min erfaring er det maksnivået ca 600 euro. Skal til Tokyo om 14 dagar, og den OT prisen der har vært 606 euro minst den siste måneden. Betalte 400 euro for OT til Tokyo 8 mnd før eg reiste sist. På mindre populære flightar er det sannsynleg at det låge nivået held seg lenger, da loven om tilbud og etterspørsel sikkert også gjeld her
1 down... teller på knappene om man skulle slengt inn en liten weekend til ORD/IAD/EWR, innenfor opptjeningsperioden.. Alle byer er besøkt tidligere, men når skal SK ha de siste 340'ene klare fra oppussing? Alle tre steder er vel freezing winter lell i Januar som jeg må dra..
Har prøvd EWR og ORD i Desember og IAD i Februar. Og det var en temp som lå på en 0 +/- 2 grader alle plassene. Så ikke akkurat shorts vær. Med mindre du er ekte viking da
Da ble det Hong Kong i januar, også. Djiiz... 2.910,-. Hva ER det de tenker på? Noen ganger er det veldig ok å være sin egen herre Noen som kjenner billettklassen på disse? Med tanke på eventuell oppgradering med poeng?
Fikk lurt med dama til NRT i månedskiftet februar/mars. God pris. Det gledes. Håper inderlig de er ferdig med å oppgradere flåten i tide! 10+ timer i gammel kabin kan bli tøft.
Trur kanskje 4-5 dagar til Tokyo i november ville gjort susen, skal ikkje sjå vekk ifrå at den blir bestilt innan kort tid. Kanskje også ein liten tur til San Francisco. Oppteningsperioden startar 1. november og det hadde ikkje skada med ein god start.
Da ble det helg i Hong Kong 6-9 November her, 2950,- ;-) Fløy BLL-OSL i dag til samme prisen...... Skremmende !
Regner med at svaret er nei, men spør likevel; Kan jeg bestille VIP-billettene over telefon og betale med vouchere?
Sjekket noen få alternativer i går og fant bl.a. en vei i juni til Frankfurt fra Ålesund til litt over 800,- Ikke ille spør du meg.
Disse "VIP"-billettene.. Er det lov med navneendring på de? Evt. til hvilken pris? Regnes det evt. som "change" iflg. vilkårene? Altså 120 €+ - - CHANGES ANY TIME PER TICKET CHARGE EUR 120.00 FOR REISSUE. NOTE - NO CHILD DISCOUNT. INFANT FREE OF CHARGE. -------------------------------------------------- REBOOKING IN SAME BOOKING CLASS AS TICKETED CHARGE EUR120.00 PER TRANSACTION -------------------------------------------------- CHANGE FEE WILL BE THE HIGHEST OF ALL CHANGED FARE COMPONENTS PER TICKET -------------------------------------------------- CHANGE FEE APPLIES FOR EVERY SINGLE CLOSED TRANSACTION --------------------------------------------------
Da er salget over for min del: 2xEWR HKG NRT ......... Og ungene tror de skal til Østerrike i vinterferien som vanlig :-D