Synes den Friends-kampanjen har vært helt fantastisk. For rundt 13k har jeg bestilt to turer til SFO, en til HKG og en til NRT. Utenom HKG har jeg ikke vært i noen av byene før og hadde de langt oppe på listen over "to do" så kan absolutt ikke klage. Satser på at OT er min venn, men til den prisen overlever jeg fint GO også @Schlandy Vi er på samme fly som deg til HKG hvis du vil si hei
Noen som vet hvor ofte disse 'Friends & Family'-tilbudene har pleid å være? Ca. hvor lenge til neste gang? Skulle gjerne bestilt noe når, men det passer dårlig i trang studentøkonomi...
Yes, så klart! Noen tips til overnatting Hong Kong ?? Yes, så klart! Noen tips til overnatting i Hong Kong ??
Kommer veldig annpå hvor i HK du vil bo! Enten på Kowloon eller Hong Kong siden. Hotellene i HK er generelt ganske små i rom-størrelsene utenom de hotellene som er i det øvrige sjiktet. Ellers så har jeg bodd på The Victoria Harbour Hotel tror jeg det het som ligger like ved Victoria Harbour på HK siden, og Kowloon hotel som ligger på Kowloon rett ved The Penninsula
Sist gang jeg var i HKG var i 2001, hotellet lå meget bra til. Skal se om jeg finner ut hva det het og om det fortsatt eksisterer, men noe budsjetthotell var det definitivt ikke.
Da fikk jeg også bestilt meg en Hong Kong tur i januar på tampen av tilbudet, fra Bergen for 3093,- er jo utrolig billig. Har også vært på Optiontown og satser på oppgradering til Business for €344 hver vei eller Plus for €158 hver vei, helt greie priser det også.
Fantastisk kampanje! AmEx gikk ei kule varmt her nå... SanFran, New York og Hong Kong booket. Bare legge seg i sparingen nå
Fantastiske tilbud! Jeg booket T/R Stuttgart (juli) og Hong Kong (Februar 2016) for til sammen 4292,- nå, tidligere i år booket jeg Norwegian T/R Los Angeles (september) for 3500,- (ink bagasje og mat) Fine reiser å se frem til, å fint å tenke på at de ikke kostet 8000,- til sammen engang!
Når du går på OT 7 måneder før avreisen, trekkes du fra kredittkortet hele OT summen nå eller venter de til litt før avreisen for å gjøre det ? Er egentlig litt dumt å ha de flere hundre EUR stående på OT sin konto et halvt år. Spiller det noen rolle "når" du gikk inn for OT ?
Prøvde meg på dette i dag og dama i Estland sa klart "nei", selv om jeg tidligere i fjor bestilte kampanjebilletter til San Francisco (1900 kr t/r) for 3 personer og betalte med vouchere verdt 600 EUR. Booket da over telefon og leverte vouchere på Gardermoen. Glemmer ikke kommentaren til den dama bak skranken som sa, din netto sum etter fratrekk av vouchereren blir 220 kr per person t/r, ja altså billigere enn en Peppes Pizza på flyplassen
Pengene trekkes fra din konto når du bestiller. Har vel ikke blitt helt klok på om det har noe å si om man legger inn OT tidlig. Men virker ut som om det er førstemann til mølla der. Du vil også oppleve at nærmere flyningen så begynner prisen å krype oppover.
Hei, Til dere som bestilte friends & family i går og har en voucher. Jeg fikk beskjed fra SAS i Estland (kveldsvakta) at det ikke lar seg gjøre å bruke vouchere på offers som denne. Det er FEIL. Ringte nå og en hyggelig svensktalende bookingkonsulent "kopierte bookingen" med bookingklassen SAS VIP Go var i (det er "V") og laget bookingen manuelt med bruk av 300 EUR voucher. Plutselig ble en reise til TLV i juni ikke 4000 kr for 2 personer, men 1400 kr. Voucheren leveres på Gardermoen når jeg skal ut å fly fredag morgen. Dette kan dere gjøre om dere ringer til SAS nå og kansellerer den opprinnelige reisen innen 24 timer.
Da ble det en tur til Tokyo på meg også Prisene på Optiontown er 315 Euro til plus og 569 Euro til business for både SK983 6. november og SK984 14. november. Sist jeg fløy til Tokyo skulle de ha 293 Euro for business, synes prisene er litt vel i overkant… Er prisene generelt gått opp så mye siden sist jeg var i Tokyo, eller tror dere det skyldes at det er mange med bonusfeber som håper på en oppgradering?
Ikke vet jeg, men 293 EUR høres jo ganske billig ut. Jeg reiser til Tokyo om to uker, og OT-prisen har ligget stabilt på det nivået siden jeg booket i desember. Har kjøpt lodd på utreise, men kommer nok ikke til å gjøre det hjemover. Det er litt for dyrt, men har veldig lyst til å prøve Biz en gang.