Da er vi gang: NOW OR NEVER I SAS PLUS Oslo - én vei fra STAVANGER899,- REYKJAVIK999,- LONDON849,- ALICANTE999,- Stavavanger - én vei fra LONDON899,- Bestill i dag kl. 18-24 (bestillingen må være gjennomført innen kl. 24:00). Reis 12/9-25/3 2017. Begrenset antall plasser.
Skuffa over at SAS kun kjører fra OSL, hender vi ser noe fra SVG eller andre byer, men er sjeldent. Vi stakkars i Kristiansand sitter her og får aldri nyte godt av disse tilbudene. Ihvertfall ekstremt sjeldent
Enig, når det er europeiske destinasjoner er det nesten utelukkende fra Oslo. Det er særs skuffende Skjønner jo at de fleste direkteruter ut fra Norge går fra Oslo, men hadde ikke SAS tjent på å tilby samme ruter fra andre steder i Norge for noen hundrelapper mer per tilslutning? Eller har SAS så høyt belegg at det vil bli tap? Har vanskelig for å tro det.
Då bestilte eg tre turar til London i Plus, greit med litt fleksibilitet (les: moglegheit til å avbestille) dersom kampar blir flytta for TV o.l.
Håper du sjekket reglene før du bestilte. Nye regler i noen av Plus klassene hvor det er gebyr for avbestilling/endring.
Sovidt eg hugsar var det berre Plus Saver billettar til sokalla feriedestinasjonar? Men eg skal ta meg ein tur inn å dobbeltsjekke.
Fikk mail fra SAS i natt om dette tilbudet, reagerte på følgende setning i mailen om Plus "Billetten kan alltid endres (i samme bookingklasse) eller avbestilles kostnadsfritt". Dette er jo ikke tilfelle om man reiser i Plus på langrutene, ihvertfall ikke på Plus Saver, hvor det gjerne er €300 i avbestillingsgebyr per billett?
Ja, men tilbudene finnes jo bare i Plus Saver.. Hvorfor sende ut mail med reklame om Plus (jeg fikk også den) og samtidig kjøre en kampanje med billige PlusSaver-billetter?
A er jo egentlig Plus Saver da, men det er jo bare solgt som Plus Saver på enkelte Europaruter som test. Uansett er jo de som selges her fullt refunderbare, og dermed ikke noen sak for Forbrukerrådet som antydet av Scandipendler...
Da er dagens NOW or NEVER tilbud ut allerede, men tror ikke prisene er på plass ennda: Oslo -Tur/retur fra CHICAGO2499,- WASHINGTON2499,- Reiseperiode: 8/9-10/12 2016 hadde håpet noe i 2017, men men...