Nei, du skal ikkje kunne bruke CT på tilbudsbillettar. Var nokon som sa at dei hadde fått det til på telefonen til Tallinn, men ville ikkje satsa på det.
Fikk booket langhelg i DC til 24.000 poeng og 650 NOK per person (i Plus). Meget god deal! På en eller annen grund er det billigere å ta en tur i Plus til Chicago/DC enn til et sted i Europa...
Nå ryker alle poengene her! Har sittet i flere timer og mekka turer nå! Dette er SJUKT! 1 uke til PEK, 1 uke til HKG, "problemet" nå er å fylle helgene med turer utover høsten/vinteren... Er jo så billig
Er det noen som aner om det er mulig å oppgradere bonusbilletter? Det går vel ikke på plusgrade, men er det mulig i gate/lounge?
Jeg får opp spesialkampanjen på innenriks, men ikke til f.eks HKG eller IAD. Kan forresten SAS Plus kjøpt for poeng endres/kanselleres vederlagsfritt? Isåfall er det jo bare å booke i vei...
Du får igjen alt ved kansellering min 24timer før avreise. Dette er spesielt greit på Kina turene da disse krever visum og forhåndskjøpe billetter for å kunne søke. Samt at avslag forekommer relativt ofte.
Ja, da er det jo bare å slå seg løs da, og bestille til den store gullmedaljen (når dette blir tilgjengelig for EBG, riktignok).
Kun gull nå ja, fikk meg noen billige billetter over til svigermor i Jula. Og reprise på tur jeg hadde i fjord til Chicago, men nå i pluss.
Min far, som er EBG, melder at han får bestilt utenriks, men foreløpig ikke innenriks. Sikkert en SAS IT-bug. En annen bug er at jeg ikke fikk registrert fornavn på spedbarn på bestilling av bonusreise med dette tilbudet i går, ettersom feltet for fornavn antakeligvis er kodet som feltet for kjønn og derfor automatisk forkortes til to bokstaver. Argh!
Fant også tilbud som gull, men måtte bruke denne linken fra tilbudet: http://www.sas.no/?cep=240595 Kanskje cep-koden har noe å si?
Ble en langhelg til Berlin i høst. Har allerede nok long-haul turer på jobb/ferie, men 2 personer tur retur i Pluss til 18k poeng er ganske greit.
Hvordan funker det å snu i døra på TXL? Jeg vurderer en t/r med samme fly fra CPH og har 40 min snutid.