Jeg finner kun bonusbilletter til vanlige priser... Ser ut til å være bug på nåværende tidspunkt, alternativt er alt utsolgt. Sjekket både innlands og utlandsreiser...
Usikker på din status, men det ser ikke ut som at det gjelder for sølvmedlemmer. Jaja, neste gang! EDIT: Endret til å gjelde sølvmedlemmer på nettsiden.
Jeg ser det når du sier det! Det står spesifisert kun til gold og diamond... Smell! Er EBS, så da gikk det dårlig denne gangen...
Det byttes frem og tilbake, nå står det sølv igjen. Men ingenting i "butikken" POINT BARGAINS EXCLUSIVELY FOR SILVER, GOLD AND DIAMOND MEMBERS Fly round trip with SAS, Wideroe* to and from SAS Go SAS PLUS Taxes and fees Beijing, Chicago, Hongkong, Shanghai, Washington 18 000 60 000 24 000 80 000 from € 38 Los Angeles 48 000 60 000 64 000 80 000 Miami, New York, San Francisco, Tokyo 54 000 60 000 72 000 80 000 Boston 54 000 60 000 No service
Hmm.. mulig vi må smøre oss med litt tålmodighet til imorgen tidlig! Forumet refererer til at det har vært litt bugs siste dagene. Bedre lykke imorgen tidlig kanskje? EDIT: Får opp samme reklamebilde!
Ingen av poengtilbudene dukker opp her i heller. Vi får smøre oss med tålmodighet og vente på at SKIT møter på kontoret.
Snakket med sas via chat : Ja, det är problem på hemsidan soim vår IT-avdelning jobbar med. Om ni ringer vår kundtjänst på tel 05400 så kan de boka åt er tills problemet är löst
NOW OR NEVER I DAG, BØR inneholde SK-Pluss til byen ved Lake Michigan til NOK 6000. Nå drømmer jeg igjen på internett.