SAS Tilbudstråd 2016

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av MadsVaHa, 01. jan 2016.

1. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk igjennom en til trondheim nå, men Bodø får jeg ikke reise til... :-/

2. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,667
    Bonuspoeng:
    113
    Da gikk faktisk turen til Stockholm igjennom også...
    Fikk bestilt til tilbudspris nå nettopp (06:55), selv om tilbudet skulle være slutt ved midnatt...

Så da ble det tur til både Stockholm og København på tilbudet...

3. miura

miura Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Måtte ta de siste bestillingene nå på morgenkvisten i dag jeg og ettersom alt var totalt nede i går kveld!

4. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ringte til SAS i dag og hadde en samtale med deres kundeservice.

1. Jeg fortalte dem at jeg ringte 05400 i går og satt nesten en time i kø og fikk INGEN svar. Dette koster fort 2 kr / min, der var 120 kr ute av vinduet til Telenor. De kunne ikke redegjøre hvorfor ingen svarte på telefonen i går.

2. Når jeg spurte om de kommer til å forlenge kampanjen så fikk jeg som svar at NEI, kampanjen var ute i over en uke og man hadde god tid for å booke rabatterte billetter selv om systemet kollapset i siste liten. Hva slags argumentasjon er det spør jeg meg ? Er læringen slik at man som kunde ikke skal kunne booke et tilbud 2 , 3 timer før den utløper ? Dette var noe av det minst proffe jeg har hørt på enge.

3. Jeg spør samme konsulenten om de kan booke disse billetter manuelt, men det var uaktuelt ettersom det var nå etter midnatt.

Jeg fikk økt litt blodtrykket av arrogansen til konsulenten og til SAS. Hva slags incentiv skal jeg da ha til å fly mer med SAS for å forlenget diamant kortet når de opptrer på denne måten ovenfor sine egne kunder som flyr mye med dem.

Hva tenker dere ? Har ikke SAS ledelsen tatt morgenkaffen og ikke skjønt at dette går direkte på deres omdømme ?

Petter B-C liker dette
  5. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Piss bookingsystem. Det løsna rundt kl 1 i natt, da fikk vi omrokkert et par turer etter å ha forsøkt innimellom siden kl 21 kvelden før! Tør samtidig ikke å avbestille dobbeltbookingene helt ennå, i tilfelle et geni a'la h*n du snakka med får det for seg at de booket etter 24 er ugyldige...

6. gregas85

gregas85 Senior Medlem

Likes mottatt:
    462
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg gidder ikke ofte natta for å booke en flybillett. SAS ledelsen kan ikke forvente at passasjerer sitter 4-5 timer foran en jævla SAS logo (unnskyld språket) og klikker seg fram og tilbake og får "ingen tilgang til kundedatabasen". Jeg skjønner at IT systemet deres er basert på Commodore og Lotus Notes, men de bør ihvertfall være ydmyke nok til å forlenge kampanjen og ikke si at fristen gikk ut ved midnatt.

Kjakan, Petter B-C, Fredrik81 and 4 others like this.
  7. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,814
    Bonuspoeng:
    113
    Veldig bra priser på dagens Now or Never! :)

non.JPG

8. Aussie74

Aussie74 United Airlines Million Miler

Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Tror det blir en siste innspurt tur i desember for å beholde 1K på United ✈️ :)
    Blir nok Tokyo.

Misterix and Baldrick like this.
  9. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,700
    Bonuspoeng:
    113
    Skal si HKG ofte er på tilbud, lurer på hvordan det går med den ruten egentlig? Vi så jo Houston mye på tilbud, selv om det mye var forretningsreiser. Likevel, for meg blir det for mye omvei til Sørøst Asia via HKG selv om jeg har et par turer til i høst med SK.

10. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,571
    Bonuspoeng:
    113
    Blir fort en tredje Tokyo-tur i år :p

Misterix liker dette
  11. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Var i alle fall ikke et eneste sete ledig i Biz når vi fløy i sommer. Men det var jo også i sommerferien..

12. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,700
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg reiste også i sommer på ruten i Plus og Business, og det var også høyt beleggpå mine flighter. Men det er jo i høysesongen for reising. Høst/Vinter er det vel mer forretningssegmentet som handler billetter? Som transithub til andre steder i Asia blir det litt omstendelig synes jeg, selv om jeg digger flyplassen.

13. KRS

KRS Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,038
    Bonuspoeng:
    163
    Har ikke sett dette tidligere: en vei, Miami til Oslo/København for USD 98 med SAS.
    Svært begrenset med ledige datoer ser det ut til; men MIA-CPH 13. oktober f.eks.

Screen Shot 2016-09-25 at 14.03.21.png

MIAMI TO COPENHAGEN AND OSLO: One way from 99 USD. Book until 13 October 2016 and travel from 28 September - 13 October 2016. Prices subject to availability.

14. Fredrik81

Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det er en kampanje de kjører ut fra MIA. Tror ikke det er spesielt gunstig for oss. Ser heller frem til onsdag.

15. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @Fredrik81
    Det er flere som sitter å venter i spenningen med booking fingern klar? :D
    Venner og familie prisene pleier jo og være knall gode :D

//Fredrik87 :)

Fredrik81 liker dette
  16. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Dette er jo veldig greit om man vil kjøre en dobbel-reise.

OSL-MIA / MIA-CPH-MIA / MIA-OSL.
    Dobbelt opp med poeng til nesten samme pris.. :)

17. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det var min kommentar også første gang dette tilbudet kom opp på radaren, men å kjøpe enveis billett fra MIA-OSL tror jeg ikke er spesielt lurt, da blir turen ut relativt dyr, og da bør man som sagt vente tll onsdag.

18. Are

Likes mottatt:
    19,674
    Bonuspoeng:
    293
    Enveis nei?
    Kjøper jo to tur/retur for å sakse de sammen :)

19. Fredrik81

Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Ja, som sagt det var også mitt forslag da dette tilbudet ble diskutert tidligere, da fantes det godt med billig billetter på tur og retur fra MIA.
    Og jeg kommenterte forslaget om å kjøp enveis billett til 99dollar. En tur-retur nå ut fra MIA vil ligge på 4500kr(800 en vei og 3700 for returen) og turen ut til MIA i tilbuds perioden for blir på 5-6000Kr. Tror det komme bedre tilbud på onsdag, men du kan selvfølgelig være uenig med meg. Jeg håper på flere destinasjoner i go til rundt 3000kr, og gjerne noen bra tilbud i pluss.

Last edited: 25. sept 2016
  20. geddi

geddi Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    Ny runde med now or never. Kun med utreise fra Oslo....kan ikke si jeg liker den type tilbud....skuffende :confused: Men prisene er ikke noe å si på om man er så (u)heldig å bo i Oslo :p

upload_2016-10-13_16-57-43.png

Del denne siden