Jeg tenker at det kan være lurt å bestille TURbillett for seg og RETURbillett for seg slik at ikke returprisen automatisk går i været!? Ikke vært borti dette tidl
Det eneste tilfellet som jeg kan huske er at prisen kan øke, visst du bytter til en veis billett men det er normalt
Husk at f.eks. til New York må du være borte mer enn 6 eller 7 dager for å få billigste pris, og i USA generelt må du være borte natt til søndag. Så ja, returprisene endrer seg på disse dersom du tar f.eks. en tur mandag til torsdag!
STORBYER PÅ SALG Oslo - én vei fra BARCELONA449,- MUNCHEN399,- HAMBURG399,- AMSTERDAM399,- GDANSK399,- MANCHESTER449,- Bergen - én vei fra MANCHESTER549,- Bestill senest 15/8. Reis 1/9-30/11. Begrenset antall plasser.
Jommen sa jeg tilbud! Finner ingen av de oppsatte prisene til verken Amsterdam, Gdansk, Munchen eller Hamburg i hele reiseperioden. Av og til lurer jeg på hva SAS driver med. Går ut og annonserer salg på storbyer eller noe lignende, og så er det ikke noe der
EBB her og. Men lurer på om det kan ha noe å si at jeg var inne å fikset innstillingene på nyhetsbrevet i går kveld, kanskje.
Er EBG. Står jeg er en av utvalgte Fikk forsåvidt den samme mailen for 2-3 mnd siden men med andre tilbud
Mistenker at denne last minute dealen har en unik link per mottaker som SAS vil kunne finne ut om plutselig gikk awol og dermed slutte å sende til f.eks. meg om jeg delte. Dessverre Dette er 3. gangen jeg får i sommer, og dette er første gang det er noe som frister. Når det er sagt så er det å motta en slik egentlig et "spark bak" for å få meg til å snarest reise på rene pengebilletter, da jeg ikke har reist for penger siden februar... Så virker som om den sendes til de som har reist lite for penger på en stund. Sikkert derfor mange her inne ikke har fått. Neste ekspedisjon er om 1 1/2 uke med KL/WX til LCY og da får jeg endelig prøvd Avro RJ85 Sorry SAS!
Reist for penger? Hva legger du i det? Jeg har reist masse med SK siste 4 månedene, men kun på alt for billige billetter, KRS-OSL-CPH-HAM-CPH-KRS, ga i gamle dager nesten 10K grunn-poeng, men nå gidder jeg ikke dette. Tar heller to lange MR med SQ og så er Diamanten i box. Snakkes på tirsdag.