Negative, jeg har ikke reist på poeng siden desember ifjor og har i mellomtiden passert 50000 EB poeng fra flygninger handlet på sas.no. Jeg har også fått mailen.
Hva mener du med to lange på SQ? Ser at Kristiansand er et fint utgangspunkt for å få med ekstra segmenter. Flaks for de som bor der eller ved andre byer som flyr via Oslo på vei ut i verden
Han reiser ikke for segmentenes skyld. Kristiansand-Auckland feks. Vil med Singapore biz gi ca 50000 eb-point.
Sweet, da er det jo helt åpent hva kriteriet kan være. Er uansett veldig glad for å motta slikt, selv om det nok ikke passer å benytte det denne gangen heller. Hadde ØK hatt ferie ennå hadde vi dratt på europaturne sporenstreks. Er helt nydelige priser f.eks. på t/r KRS-OSL-LHR størstedelen av neste uke (1352 kr/pers). For dere som trenger å dra inn noen segmenter er dette en veldig god anledning, både til å ta en nanotur til London samt å sjekke ut det gode loungetilbudet hvis du er *A Gold.
Dumt spørsmål, men kan man bestille uten å fysisk reise? Sjekke inn og alt mulig men altså la setet stå tomt. Er jo veldig mye poeng for lite penger, eller er jeg naiv, nybegynner og dum nå?
OT: Tallinn er finfin Skal på en konferanse i Trondheim i november og regner med at "alle" tar WF direkte til ca. 2000, men jeg har funnet følgende rute KRS-OSL-ARN-TLL-ARN-TLL-ARN-TRD-OSL-KRS for litt over 4000 9 segmenter for 2000 e. reiserefusjon...
Hvordan finner dere billige reiser med mange segmenter? Er det noe spesielt verktøy som brukes eller er det bare at dere kjenner destinasjoner som typisk gir mange mellomlandinger?
Ja, siden det er SK-flight, men "Operated by Jet time". Må ikke forveksles med Co-Share flighter, hvor de kan ha SK-flightnr (som f.eks Thai eller Lufthansa), men du ikke får legs (men ev grunnpoeng om billettklassen kvalifiserer)
SAS har lagt ut at det er SAS Plus i Now or Never i dag, men ingen ruter eller priser!!! De linker til denne siden: https://www.sas.no/tilbud-og-priser/Now-or-never-plus/ Noen som finner noe vettugt der? Nok en gang klarer ikke SAS å love det de holder. Sist gang var det ikke korrekt før klokken 19, og det skjer vel i dag også. Men følg med her for oppdateringer... https://insideflyer.no/sas-now-or-never-11-august/
Mener jeg leste på Salesinfo noe om ALC, REK, SVG og MAN(?) - og linken på SAS.no indikerer at det er salg i Plus. Stod dog ingenting om priser.