"SAS utvider menyen på SAS Go med fokus på passasjerenes livsstil og kostbehov"

Tråd i 'Nyheter' startet av KristianR, 09. okt 2017.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Det må i anstendighetens navn påpekes at det i annonseringen som ligger først her, så sier de faktisk klart og eksplisitt at dette bare gjelder GO, så i dette tilfellet har de uttalt seg ordentlig.
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ja må vel si meg enig der. Men kjedelig hvis det ender opp med at mat serveringen til slutt blir bedre i Go enn Plus :(
     
    RoadKing liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    De fløy visst charter nedover.
    Jr synes ikke maten som ble servert var helt innafor, så han måtte overleve på potetgull og melkesjokolade.. Det fikk visst greit, men dog...
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Okay, charter har vel sinn egen meny så kan jo være det som var grunnen. Men uansett kjipt!
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Synes vel stegt tatt det ikke er bra nok å si at det var charter.
    Jeg har betalt for plus og skal fly nesten 6 timer. Hvor flyet kommet fra skulle ikke være noe jeg må ta hensyn til...
     
  6. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Blåser liv i denne tråden igjen.
    Vi skal til KEF neste uke og jeg vurderer å forhåndsbestille et måltid (vi sitter i GO). Har gull og dermed loungetilgang på utreise, men på retur er det jo ingen lounge å krype inn i, så da kunne det kanskje vært verdt å spandere en hundrelapp på et måltid i stedet for å knaske nøtter og chips i 2 og en halv time. Er det noen ferske erfaringer fra andre som har prøvd å forhåndsbestille mat?
     
  7. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,652
    Likes mottatt:
    6,650
    Bonuspoeng:
    183
    Har du flydd endel i Plus så er det akkurat samme måltider som der, bare at du avhengig av reisemål noen ganger har fler valg (kylling, fisk, vegetar, roastbiff, osv) enn den ene eller to typene mat de gjerne laster for Plus.
     
    Spielhaug liker dette
  8. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Kort flight. Bestill pizza. Den er faktisk god synes jeg.
     
    tobeornot999 liker dette
  9. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,697
    Bonuspoeng:
    183
    Enig med @Jorge. Og har du flydd endel i pluss er du så lei av disse kjipe pappboks-måltidene at du lar være å ta dem i mot.

    Jeg har ikke talt nøyaktig, men etter over 80 ganger i 2022 med alltid samme tilbehør og kun bitteliten forskjell i hvilket kjøtt det er sammen med tilbehøret, så er i alle fall jeg gørr lei.

    Og om et par dager vanker samme retter igjen. Heldigvis bare 2,5 timer tur, og da kan man leve fint uten noe som helst. Blir gjerne cashew og noe å drikke i stedet.

    Men pizza i Go hørtes uendelig godt ut som variasjon. Det burde de forsøkt i Plus.
     
    jgroneng and themichael like this.
  10. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg spurte pent om det var mulig å få pizza istedet for det vanlige måltidet i pluss :oops: Pizzaen smakte etter min mening langt bedre enn laksen jeg hadde fått servert flere ganger i løpet av kort tid… :D
     
    EndreD, themichael and tobeornot999 like this.
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,697
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg er alltid litt tilbakelent og noen ville kanskje sagt resignert i Plus-setet mellom OSL og som regel LHR men også en del CPH og ARN.

    Så jeg har aldri spurt, men heller takket pent nei til papp-esken.

    Skal ut med bolaget igjen til LHR om få dager, så da skal jeg spørre - som et lite eksperiment :)
     
    jgroneng, themichael and Emma like this.
  12. flyhigh

    flyhigh Aktivt Medlem

    Innlegg:
    407
    Likes mottatt:
    296
    Bonuspoeng:
    63
    Synd at jeg har glutenallergi, så alternativet for meg må bli den glutenfrie/laktosefrie varianten. Så får vi bare håpe at det er en kjøttbit eller to oppi boksen i tillegg.
     
  13. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    Hei. Fløy denne ruten for to uker siden og gjorde som du har tenkt; bestilte og betalte to kyllingmåltid for 110,- pr stk. Da vi mottok boksene var kylling blitt til storfe. Jeg er egentlig ikke så kritisk til serveringen i Plus som andre i denne tråden, reiser vel ikke ofte nok, men det vi fikk servert på denne flygningen var ikke mat for mennesker. Virket som om boksene hadde stått på kjøl i flere dager før servering. Så nå er du advart.
     
    tobeornot999 and themichael like this.

Del denne siden