Midt i høstferien, så nei. Leste tilfeldigvis eposten like etter den kom, så her hadde jeg jo kanskje en sjanse. K
Kom ingenting hit. EBG med koblet konto til Scandic. Ville neppe dratt uansett, så det går fint. Men de har tydeligvis et utvalg av medlemmer som har fått mailen. Kanskje EBD og opp?
Invitasjonen kom fra Scandic og utsendelsen er muligens koblet til innstillinger for markedsføring på kontoen der? Hos oss fikk et familiemedlem med EBG/Level 5 invitasjonen, mens jeg med EBD/Level 6 foreløpig ikke har sett noe. En forskjell er at epostene jeg vanligvis mottar fra Scandic er på engelsk, mens familiemedlemmet får epost på norsk.
Ja, det kan godt tenkes. Siden jeg ikke hører stort fra Scandic (bruker dem ikke mye) har jeg sikkert valgt bort marketing på et tidspunkt. Ser ut til at @Wiolenze fikk mail fra SAS, mens du fikk fra Scandic. Istedet for å sende ut en samlet kampanje fra 1 av dem, ser det ut til å ha vært hver sin gruppe-utsendelse. Ikke noe uvanlig i det, og traff ikke meg denne gangen.