Jeg har vært en tur i Oslo og fikk en fin flaske vin. Siden jeg ikke får den med i håndbagasjen tenkte jeg å sende den som innsjekket bagasje, men ser at det koster 550 kroner med SAS Go Light (trodde egentlig det var inkludert som EBD). Er det mulig å sende pakker fra Gardermoen, eller hva blir enkleste måte å gjøre dette på?
Beste, les: rimelgiste transportmetoden er nok innenbords med mindre en artsfrende på samme flight forbarmer seg og tar den med i sin bagasje(?) PS: Skal jeg ta med Zaltoglass?
Billigste er nok om noen andre kan ta den med i innsjekket bagasje. Diamant får håndbagasje selv på go light-billett, men dessverre ingen innsjekket bagasje. Hvilken by skal flasken transporteres til?
For å svare på det det spørres om.. Nei, det er ikke noe postkontor på Gardermoen. Skal du sende i posten så er nok beste mulighet å gjøre det enten på veien hvis du kjører bil eller i nærheten av der du reiser fra hvis du tar tog
Posten har vel fortsatt kontor i samme bygg som SAS Cargo? Kun minutter å gå fra terminalen. Edvard Griegs vei 1
Kan faktisk stemme det. Kom dog ikke opp på posten.no sitt kart, så vet Ikke helt. Har uansett bare åpent 07-17 hverdager i følge google maps