Seoul på en fredag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av geddi, 22. juni 2018.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Nope.. De reprises om du endrer noe..

2. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,028
    Bonuspoeng:
    183
    God fredagskveld fra Oslo.
    Etter å ha jobbet forrige helg føles det ekstra godt med frihelg, i tillegg gikk jeg av beredskapsvakt i går, så det hjelper også på følelsen av at det er godt med fri etter mye jobbing den siste uken.

Nå venter fotball VM på tv i kveld, mens helgen skal brukes til å lade opp til mandagen hvor man skal ut å teste buss for tog!

Nyt fredagen og god helg folkens :)

Kristian liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Jaja.. da får jeg finne noe å fylle 14 dager i USA med. Skal vel ikke bli så vanskelig. Leiebil gir jo mye poeng :p

OttoL liker dette
  4. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    807
    Bonuspoeng:
    93
    Bør jeg legge noe tid i å prøve å bytte returen ICN-FRA til OZ First? De flyr jo A380 med Suites, men jeg vet ikke om det er noe bedre enn LH F. Det er 3 ledige seter og 6 som er blokket per idag. Får vel ikke adgang til FCL i FRA om jeg kommer inn med OZ?

Tenkte å booke Conrad Seoul med Lounge aksess. Lest noen gode beskrivelser av hotellet / loungen her inne.

5. MilageRune

MilageRune Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    3,781
    Bonuspoeng:
    93
    Loungen er den beste / flotteste jeg har opplevd på hotell i Hilton-kjeden. Området rundt hotellet er kanskje noe mer "stille", hvilket var det eneste vi kunne ønsket oss anderledes under vårt opphold i juni 2016.
    Booket Deluxe-rom med poeng og fikk en solid oppgradering til Executive Suite; hadde diamant-status den gangen.

Go for it! :)

stakar liker dette
  6. Stuttfeiten

Stuttfeiten Veteran Moderator

Likes mottatt:
    18,532
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, kun senatorlounge meinar eg. Ankomst i LH/LX F gjev adgang i First Class lounge. Men ein tur på F med Asiana er kanskje verdt kostnaden i tapte badeender?

stakar liker dette

Del denne siden