God fredagskveld fra Oslo. Etter å ha jobbet forrige helg føles det ekstra godt med frihelg, i tillegg gikk jeg av beredskapsvakt i går, så det hjelper også på følelsen av at det er godt med fri etter mye jobbing den siste uken. Nå venter fotball VM på tv i kveld, mens helgen skal brukes til å lade opp til mandagen hvor man skal ut å teste buss for tog! Nyt fredagen og god helg folkens
Jaja.. da får jeg finne noe å fylle 14 dager i USA med. Skal vel ikke bli så vanskelig. Leiebil gir jo mye poeng
Bør jeg legge noe tid i å prøve å bytte returen ICN-FRA til OZ First? De flyr jo A380 med Suites, men jeg vet ikke om det er noe bedre enn LH F. Det er 3 ledige seter og 6 som er blokket per idag. Får vel ikke adgang til FCL i FRA om jeg kommer inn med OZ? Tenkte å booke Conrad Seoul med Lounge aksess. Lest noen gode beskrivelser av hotellet / loungen her inne.
Loungen er den beste / flotteste jeg har opplevd på hotell i Hilton-kjeden. Området rundt hotellet er kanskje noe mer "stille", hvilket var det eneste vi kunne ønsket oss anderledes under vårt opphold i juni 2016. Booket Deluxe-rom med poeng og fikk en solid oppgradering til Executive Suite; hadde diamant-status den gangen. Go for it!
Nei, kun senatorlounge meinar eg. Ankomst i LH/LX F gjev adgang i First Class lounge. Men ein tur på F med Asiana er kanskje verdt kostnaden i tapte badeender?