Shell Mastercard og Trumf

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av morpheus77, 11. mars 2018.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Fortsatt ingen som har fått Trumf fra Shell MC for august?
    Jeg sitter stille i båten men det er kanskje noen som har vært i kontakt med Ikano?

2. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk mail frå kundeservice sundag. Dei skriv dei håpar på å få den overført «så fort som mulig». Intet nytt med andre ord.

3. vegardg

vegardg Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,168
    Bonuspoeng:
    163
    Ingen grunn til å ta kontakt med Ikano når det står status hos Trumf:
    Det er også forsinkelse i bonusberegningen for transaksjoner med Shell MasterCard. Vi regner med å få korrigert for dette ila uke 40.

Gullars, Maggie, LaDuden and 2 others like this.
  4. PetterX

PetterX Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    87
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg vil oppfordre til å ta kontakt med den banken, særlig fordi de unnlater å gi informasjon. Det blir forøvrig sagt at trumf vil komme i løpet av uken og er avhengig av når fakturaen ble produsert. Atlså x-antall dager etter fakturaproduksjon.

En av betingelsene som følger med kredittkortet er jo nettopp trumf, slik at de kan ikke avskrive seg ansvaret eller legge skylden på trumf, ei heller be oss som kunder kontakte trumf, noe de ofte gjør og har gjort i dette tilfellet. Det er banken sitt ansvar.

oleredv, Thomas123 and vegasbaby like this.
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde ikke sett denne. Takk!

Her er jeg helt enig. Men så spørs det om det står noe i vilkårene ang. hvor raskt en skal få Trumf. De har nok sitt på det rene med å vente en måned..

Last edited: 26. sept 2018
  6. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Likefullt er det vel ikke bortkastet å komme med noen ytringer her? De kunne jo som en seriøs aktør ha informert fra deres side, når de først er klar over problemet, istedenfor at mange går å lurer på hva som skjer. Jeg tenker det er god kundebehandling, de fleste her inne er vel kjent med IT systemer som ikke virker, men greit å få en anerkjennelse om at de er klar over det og jobber med det uoppfordret.

oleredv liker dette
  7. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Det er jeg helt enig i!

8. Spurs

Spurs Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    De har jo skrevet det inne på trumfsidene.

9. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Det tok vel ganske lang tid før det kom info der...

10. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    Til de av dere som har avtalegiro på Shell MC og ikke mottok trekk for september (forfall var i utgangspunktet 27.09):

Følgende melding står på nettsiden til Ikano nå:
    Vi har dessverre problemer med utsendelse av avtalegiro denne måneden og vil ikke kunne gjennomføre trekket som vanlig. Vi ber deg det gjelder om å innbetale manuelt i nettbanken så snart som mulig. Kopi av fakturaen finner du på Min Side. Tusen takk for hjelpen.

11. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Dette bør jo kommuniseres ut via mail og SMS til de berørte kunder.
    Hvor mange er det vel ikke som betaler det som kommer i posten, men ikke tenker på det som ikke kommer.. Jeg hadde ikke lagt merke til at faktura manglet om jeg ikke var på forumet her.....

indahla liker dette
  12. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    Mener jeg tidligere på dagen i går leste at de skulle kontakte de som var berørt, men da jeg skulle logge meg på senere på dagen var teksten endret til det jeg siterte...

Min antakelse er at de etter oppdateringen de gjorde ikke vet hvem som har avtalegiro. Da faktura var produsert fikk jeg mail om efaktura, men denne kom aldri i nettbanken som AvtaleGiro. Vært i kontakt med min bank også, og de kan heller ikke finne den, så Ikano har aldri sendt den... Og AvtaleGiro blokkerer tydeligvis efaktura fra å komme om begge ikke er klare... Så tydelig et eller annet problem med kombinasjonen efaktura og AvtaleGiro hos Shell MC.

13. 1884derby

1884derby Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    833
    Bonuspoeng:
    93
    4CF7C2CC-12C2-4D60-94FF-2FF20161E027.jpeg

Jeg fikk varsel på SMS fra Ikano i går...

14. RoadAhead

RoadAhead Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    490
    Bonuspoeng:
    63
    ...men enda viktigere, når kommer Trumfkronene på konto!?

15. Xflipper

Xflipper Veteran

Likes mottatt:
    3,162
    Bonuspoeng:
    113
    Den 11. klokken 11:00 ;)

veeegard, Sunnfjordingen and jgroneng like this.
  16. Neonex

Neonex Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,532
    Bonuspoeng:
    113
    Blir en sabla fin måned da hvis man klarer å stacke payr-betalingene i tide til at man dermed får 2 mnd med Trumf i ett jafs :)

17. Krjemb

Krjemb Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,348
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg registrerer at varselet om manglende Trumf fra Shell MC er tatt bort fra Trumf.no. noen som har fått overført noe Trumf?

18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,516
    Bonuspoeng:
    183
    Nope. Vært mye problemer med trumf i det siste. Ganske irriterende for jeg hadde akkurat for lite poeng til en returbillett fra LA neste sommer og nå er de naturligvis borte...

19. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Du kunne gjort som meg: hørt om noen med nok poeng på konto kunne booket for deg. Og deretter overføre turen til deg når du har nok poeng.

20. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,649
    Bonuspoeng:
    183
    Er det kurrant å gjere slikt, eller risikerer ein at ein annan kjem og snappar turen frå deg?

Del denne siden