Shell Mastercard og Trumf

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av morpheus77, 11. mars 2018.

1. Wendel

Wendel Medlem

Likes mottatt:
    518
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk selv trumf idag med et trumf grunnlag på hele 430,-. Dette stemmer ikke i det hele tatt med bruken av kortet til vanlig bruk, utenom Payr og Vipps. Så noe er veldig feil... evt så har de regnet ut trumf grunnlaget under Julebordsmiddagen hos Ikano.. :eek:

SAJblue and snus_mumrikken like this.
  2. Naalaiveggen

Naalaiveggen Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8

Last edited: 17. des 2018
  3. anders8

anders8 Medlem

Likes mottatt:
    353
    Bonuspoeng:
    63
    Trippeltrumf og mandagsjoker får man vel uansett med blåkort+amex/eb-kort. Kjører tesla, så bensinbonuser er av null interesse.

Men som noen har funnet ut her så er visst trumf poeng det eneste skattefrie i jobbsammenheng.. så kanskje man burde beholdt shellkortet allikevel :rolleyes:

haakonks liker dette
  4. gert

gert Medlem

Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    18
    Selvfølgelig er det omfanget av bonusen som er det vesentlige, det er jo også akkurat det som står der, svart på hvitt...

5. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Da burde jo eurobonuspoeng også regnes som bagatellmessige etter de nye opptjeningstabellene som kom akkurat ;)

SAJblue and Xflipper like this.
  6. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    977
    Bonuspoeng:
    93
    Er det noen maks grense på SAS MC Premium foruten 4000kr grense pr 96 timer?

7. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    20.000 per 30 dager mener jeg

8. tombom

tombom Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    323
    Bonuspoeng:
    63
    Nei.

Magnus77 liker dette
  9. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    Har dere fått med dere dette:

*Pr. dags dato er det dessverre ikke mulig å kombinere ørebonusen hos Esso med Trumf-bonusen på 0,5 % med Trumf Visa.

For Shell får du både ørebonus og 0,5 % Trumf-bonus med Trumf Visa dersom du drar Trumf-kortet i tillegg når du betaler :cool::cool::cool:

På Shell kan man få både i pose og sekk... Noen testet?:D:D:D

10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,167
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikkje testa med Trumf Visa, MEN
    Blått Trumf kort med øre bonus først, deretter DNB Saga MC med EB funkar fint. Gjev 4%cashback samt enn så lenge 20eb/100nok.
    Detter er den mest kost effektive løsninga eg har funne ;-) Og det funkar kvar gong på alle Shell eg har prøvd.

drsyk liker dette
  11. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @snus_mumrikken spm om denne gimmicken på Shell stasjon :confused::

Blå trumf(30øre rabatt)+Shell MC (1% +40øre rabatt) forsatt fungerer etter de har "klikka" på payr, vipps og revolut?o_O

Virker som må dra opp Saga`n igjen :oops:

12. AB69

AB69 Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    drsyk liker dette
  13. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @AB69 er klar over det, takk :D

Men mitt spm er forsatt det samme: får vi fremdeles i pose og sekk :cool: dvs etter de"klikka" på payr, revolut og vipps:eek:

Edit: kan være lurt å følge med på Shell MC fakturaen i januar og se om faktisk får 40øre+1%.

14. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    Kan ikke noen ringe Ikano kundeservice og dobbeltsjekke sånn at vi får klarhet i det her? :cool::cool::D:mad:

drsyk liker dette
  15. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @Jorge :p:D:D:D
    Lover du meg at jeg får trumf poeng da? Kors på halsen og 10 kniver i hjerte?:rolleyes:

16. alexanst

alexanst Nytt Medlem

Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Vet noen om Ikano bank kan bare fjerne trumf-opptjening gjennom payr og vipps... UTEN å informere kundene skriftlig? er ikke det endring i vilkår? er ikke de lovpålagt å informere? jeg fikk mail for noen måneder siden om at man får 1% på alt, også vipps... Jeg har aldri fått mail der de informerer om at det er slutt på det.

Xflipper liker dette
  17. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,663
    Bonuspoeng:
    293
    De endret i det minste nettsiden før de endret praksis. Men ja.. det er mulig de har forklaringsproblemer hvis de har reklamert med at man får 1% på alt tidligere. Spørsmålet er bare om det får noen konsekvens utover at de får smekk på fingrene for ulovlig markedsføring.. Jeg vet at hvis en butikk for eksempel reklamerer for en tilbudsvare som de i praksis er utsolgt for så kan de få bot for at det er et falskt tilbud, men de plikter ikke å faktisk levere varen. Men det er klart.. siden dette er et kredittkort så kan det være strengere regulert..

18. jarnt

jarnt Medlem

Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    De reklamerer fortsatt med «1 % i Trumf-bonus på alle andre kjøp», men gir det altså ikke når man f. eks kjøper strøm og betaler via Payr.
    Etter min mening er det villedende markedsføring, og en sak for forbrukermyndighetene.

Xflipper liker dette
  19. AB69

AB69 Medlem

Likes mottatt:
    266
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg var 100% sikker, ja. Og levde i visshet om at systemet ordnet dette for meg, siden jeg følger reglene. (Sånn omtrent.)

Men så sjekket jeg fakturaen, og nå ble jeg usikker... Det er bare ett av tre drivstoffkjøp som er registrert i bonusoversikten på Ikanofakturaen (det siste) men alle er registrert på trumf.no. (Brukte blåkortet) Tar det for gitt at jeg faktisk fikk 40 øre rabatt i tillegg, men siden jeg ikke aner hva prisen var da jeg fylte blir det ren gjetning. Må teste å fylle på en annen stasjon før jeg går tilbake til min lykkelig tillitsfulle tilstand igjen...

20. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,414
    Bonuspoeng:
    293
    @jarnt
    Shell Faktura:
    1 % bonus på julehandelen Førjulstiden er hektisk. Det skal handles julegaver, kjøpes inn julemat og kanskje gjøres en siste finish på julepynten. Ta med deg ditt Shell MasterCard på handlerunden, enten du handler i butikk eller fra sofaen, så får du 1 % Trumf-bonus på alle kjøp!

Shell min side:
    1 % Trumf-bonus på alt du kjøper.
    Uansett hva du kjøper med ditt Shell MasterCard og uansett hvor, så får du automatisk 1 % Trumf-bonus. Det er ingen begrensning oppad.

Trumf-bonus tar du enkelt ut i kontanter eller produkter på trumf.no

Men det står jo alt man kjøper... Faktura betaling via Payr er ikke kjøp:confused::(:oops::eek:

På siden ofte stilte spm:

Får jeg bonus på transaksjoner i Vipps, Payr og lignende tjenester?

Slike transaksjoner gir ikke Trumf-bonus.

Tror saken er tapt:eek::eek::eek:

Del denne siden